Advertisement

Руйнатор — останній бос Borderlands. Руйнатор - прадавня і могутня істота з іншого виміру, що знищує все на своєму шляху. Тіло монстра нагадує велетенського слимака, проте з туловища виходить багато великих мацаків, що робить Руйнатора також схожим на восьминога або кальмара. Все тіло має великі і глибокі отвори, всередині яких заховані незвичні мацаки, які відрізняються від звичайних більшою тонкістю і крихкістю. Такі мацаки мають суглоби у вигляді вразливих фіолетових пухирів, наповнених рідиною такого ж кольору. На кінці знаходяться шипи, які монстр здатний відокремити від тіла і кинути у ворогів. У ремастері Borderlands такі шипи також мають пухирі, які мають здатність вибухати. Також тіло вкрите звичайними малопомітними шипами. Руйнівник має одне око, яке випромінює смертельний лазер. В оригінальній Borderlands білок має темно-синій колір, а зіниця велика і кругла. Все око досить розпливчасте. У ремастері Borderlands око має світло-блакитний колір, а зіниця подовжена, у вертикальному положенні (як у змії). Все око чисте. Руйнатор має пащу, розташовану у вертикальному положенні. З щелепи стирчать великі загнуті ікла. У самій ротовій порожнині знаходиться довгий круглий язик із загостреним кінцем. Колір Руйнатора м'ясисто-сірий. Кров фіолетова. Раціон всеїдний, але здебільшого чудовисько харчується космічними тілами, як правило, зірками. Сам велетень має близько десяти метрів у висоту і близько п'ятнадцяти метрів в довжину. Масу гіганта передбачають у кілька десятків тонн. Це величезна міжгалактична істота з іншого виміру, запечатана на Пандорі. Він виглядає як гігантський одноокий звір з великою пащею та кількома щупальцями.

Advertisement