FANDOM

Рекс
Рекс
Незнайомцю! *сміх* Навіщо це тобі потрібно? Ідеш полювати на ракковулика?
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Рекс
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Рекс - Варіанти

Рекс (англ. Rex) - унікальний пістолет виробництва Джейкобс в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока в Borderlands 2. Має підвищений шанс випадіння з Балштоса в Гроті Мисливця.

ОписРедагувати

Взагалі, це великий ствол. - підвищене ушкодження і критичне ушкодження. Дуже низька скорострільність для пістолету Джейкобс.

ВикористанняРедагувати

Через його низьку скорострільність, Рекса краще використовувати для бою на середній або дальній дистанціях. Ця зброя ефективно подібна до дії гвинтівки з ковзким затвором. Велика кількість боєприпасів робить його корисним для снайперської стрільби на великих відстанях, що значно довші, ніж використання однієї лише гвинтівки, проте Рекс не має високої швидкості або підвищеного природнього критичного ушкодження стандартної гвинтівки. До того ж, Рекс не гарантовано генерується з прицілом, тому не всі варіанти підходять для ураження критичних зон на відстані.

ПриміткиРедагувати

  • Стандартний текст Джейкобс "Швидкість стрільби обмежена тільки спритністю Вашого пальця" не правильний. Як і у всієї зброї Джейкобс, скорострільність обмежена значенням, вказаним у картці зброї. Щодо Рекса, то скорострільність значно нижча, ніж у інших пістолетів Джейкобс.