FANDOM

Рейкотрон
[[|200px]]
Виробники: Даль і Маліван
Тип: Гвинтівки
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Рейкотрон - Варіанти

Рейкотрон (англ. Railer) - E-Tech гвинтівки виробництва Даль і Маліван в Borderlands 2. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

E-Tech зброя однозначно є високоякісною, за базовими характеристиками не поступається фіолетовій.

Рельсовики стріляють надзвичайно швидко у порівнянні зі звичайними гвинтівками. Енергетичні промені, якими вони стріляють, відбиваються від поверхонь і пробивають ворогів. Споживають 2 набої за постріл.

У Рельсовиків більше базове ушкодження, ніж у еквівалентного рівня гвинтівок, але відсутнє посилення ушкодження критичного влучання. Завдають приблизно половину від ушкодження критичного влучання, порівняно з гвинтівками фіолетової рідкості того ж виробника, за подвійну кількість набоїв. Персонажі, що спеціалізуються на завданні критичного ушкодження знайдуть для себе звичайні гвинтівки більш ефективними і економними.

  • Рельсовик виробництва Даль має високу стабільність. В режимі прицілювання стріляє короткими чергами з 3 пострілів (4 постріли - у випадку наявності фірмового прикладу).
  • Рельсовик від Маліван має збільшену вірогідність тимчасового стихійного ефекту. На відміну від інших гвинтівок виробництва Маліван, не завдає ушкодження по площі.

ПриміткиРедагувати