FANDOM

Пістолети (англ. Pistols) - невелика одноручна зброя. Зазвичай мають середню влучність, малий об'єм магазину та велику швидкість перезарядки. Також характерні низька швидкострільність та мале зближення приціла. Порівняно з револьверами потужність нижче, але магазин більше. Точність при порівнянні з автоматами та гвинтівками менша, але у перших менша потужність в секунду. Стабільність на великих дистанціях також бажає бути кращою - навіть у моделях з прицілом.

Borderlands

Звичайні пістолети (Repeater) - основний тип пістолетів. Характерні скромні параметри влучності, швидкострільності та потужності. На початку гри підходять у якості допоміжної зброї. Проте, деякі легендарні та унікальні моделі можуть стати навіть альтернативою автомату або ружбаю. Револьвери також відносяться до цієї групи.

Автопістолети (Machine Pistols) - менш розповсюджені, проте мають ємні магазини та автоматичну стрільбу. Деякі різновиди стають непоганою альтернативою пістолетам-кулеметам - велика потужність та швидкострільність за рахунок зниженої влучності.

Borderlands

ПістолетиРедагувати

Назва

Характеристика

Префікс

Характеристика

Легендарний варіант

Характеристика

Рецидивіст

Ім'я стандартне

Паскудний

Збільшені пошкодження

Протектор

Оновлення патронів

Спецназ

Підвищена точність

Жорстокий

Збільшені пошкодження

Шершень

2 постріла підряд, корозійний

Рушничник (вирізан з гри)

Малі пошкодження

Крутий

Збільшені пошкодження

Повстанець

Великий магазин, прискорена перезарядка

Степлер

Збільшена швидкострільність

Кликастий

Удар ножем

Близнюк

Роздільний постріл

Раптор

Весока якість

Стабільний

Збільшені пошкодження та підвищена точність

ВогнеКрил

Вогонь

Ткач

Бонус ближнього бою

Влучний

Підвищена точність

Насильник

3 кулі на постріл, 3 постріла за чергу

Подвійний

2 кулі за постріл, зменшена точність

Окупант

12 пострілів у черзі при прицілюванні

Троль

Оновлення здоров'я

Унікальні:

Легендарні:

  • Атлас Троль "Біль зцілює" - повільне оновлення здоров'я під час тримання в руках власника.
  • Даль Шершень "Волина Даль - Відчуй струну" - 200% безперервного вогню з корозійним ушкодженням.
  • Гіперіон Окупант "12 куль у голову влетять" - повністю автоматичний при прицілюванні.
  • Маліван ВогнеКрил "Палай, моя мила! ПАЛАЙ!" - вогняні пошкодження х4. Шанс вогняної хвилі х6.
  • S&S Амуніція Близнюк "Подвійний наклеп" - 200% безперервного вогню, дві кулі за постріл.
  • Тедіор Протектор "Боєзапасу - вагон!" - відновлення патронів.
  • Торрг Насильник "Твій хід, козел" - 300% безперервного вогню, 3 кулі за ціною одного патрона.
  • Владоф Повстанець "Не спускай гачок!" - великий магазин та швидкострільність.

Перламутрові:

  • Гіперіон Немезіс "Никуди ти не дінешся від нас..." - шокові пошкодження з вірогідністю в'їдливих.

АвтопістолетиРедагувати

Звичайні

  • Агрегат - збалансовані характеристики.
  • Скажений - висока швидкострільність, низька влучність.
  • Гнів - 500% безперервної черги. Зазвичай висока швидкострільність.

Унікальні:

  • Пальцеріз Скільки пальців? - вогняні пошкодження х1 та 100% пошкоджень у ближньому бою. Випадає з Мізинчика.

Легендарні:

  • Гіперіон Різник Чик-Чик - 300% пошкоджень у ближньому бою. Лікує. З програмної точки зору недопрацьований.
  • S&S Амуніція Мученик  Передавай "привіт", якщо будеш першим! - велика ємність магазину.
  • Владоф Месник Помста - страва ГАРЯЧА!!! - шанс ігнорувати щит противників. З програмної точки зору недопрацьований.

Перламутрові:

  • Владоф С.Т.А.Л.К.Е.Р  Вдалого полювання... сталкер - знижена швидкість польоту кулі. П'ятикратний рикошет.

Borderlands 2

Пістолети перекочували і у цю частину серії. На відміну від інших видів зброї, пістолети виробляють усі Виробники Зброї. Причому, відмінності пістолетів різних фірм більше впадають в око, аніж у інших видів зброї. Так, наприклад, пістолети Бандит можуть похвалитися величезним розміром магазина, проте ненайкращі параметри роблять їх гіршими в більшості випадків. Також є вірогідність, що пістолет не зможе перезарядиться з першого разу. Надійна автоматика пістолетів Владоф забезпечує їм значну швидкострільність і гарну кучність стрільби на коротких дистанціях, що, в підсумку, дає гарантію швидкої смерті ворога.

З іншої сторони, Джейкобс виробляє не пістолети, а револьвери з барабанним живленням, що забезпечує їм високе критичне ушкодження та влучність, а також дає можливість вести вогонь настільки швидко, наскільки спритно гравець зможе натискати клавішу пострілу. Проте при цьому приціл буде виходити за межі екрану від величезної віддачі. Всі Шукачі Хранилища Borderlands 2 ведуть із револьверів стрільбу в стилі вестернів, тобто однією рукою утримуючи пістолет і натискаючи на спуск, а іншою зводячи курок.

Виробник (тип) ствола
Гіперіон

(влучний)

Джейкобс

(подовжений)

Торрг

(великокаліберний)

Владоф

(швидкострільний)

Інші
Бандит Гілівістріл! Дупідір Магмум! Госпідар Пестоль
Владоф Івашка Боєць Халеп Анархіст ПМ
Гіперіон Провидець Душогуб Ударник Оптимізатор Агрегат
Даль Жовтопуз Миротворець Магнум Негоціант Повтор
Джейкобс Довгорук Гостряк Вдівець Перцестріл* Стрілець/

Гвинтостріл

Маліван Страх Мучитель Ворог Причепа Покровитель
Тедіор Міткостріл Міцностріл Великий Стен Швидкостріл Ручник
Торрг Діркороб Прут Шльоп Інжектор Пістолетик

* В Borderlands 2 отримати його неможливо. В Borderlands: The Pre-Sequel така зброя з'являється, але тільки глючної рідкості.

БандитРедагувати

Пістолети цього виробника можуть хизуватися ємними магазинами, але такі особливості, як низька влучність та заїдання при перезарядці робить їх ненайкращим вибором.

ДальРедагувати

Пістолети Даль напівавтоматичні при стрільби без прицілювання. При приціленні стріляють чергами по 3 кулі.

ГіперіонРедагувати

Пістолети Гіперіону ідеально підходять для швидкої стрільби без прицілювання завдяки ефекту "стабілізації влучності за ходом стрільби".

ДжейкобсРедагувати

Пістолети цього виробника напівавтоматичні та мають збільшені критичні пошкодження порівняно з іншими пістолетами. Швидкострільність обмежена лише швидкістю вашого пальця. Недоліком є висока віддача. У першій частині пістолети Джейкобс відносили до класу револьверів.

МаліванРедагувати

Повністю стихійні. Серед недоліків - невеликі магазини. Зазвичай не більше 8 патронів, враховуючи, що за постріл витрачається по 2.

ТедіорРедагувати

Пістолети Тедіор в основному малопотужні, проте мають велику швидкість перезарядки. До того ж, вони викидуються, як гранати.

ТорргРедагувати

Пістолети цієї марки найпотужніші серед усіх виробників за рахунок вибухових снарядів. Проте вони мають нижчу швидкість польоту, що потребує звикання. Також пістолети мають великий розкид при неперервній стрільбі. Деякі моделі витрачають по кілька патронів за постріл.

ВладофРедагувати

Ці пістолети обладнані механізмом, що максимально пришвидшує швидкострільність і це ставить пістолети в один ряд з ПК.

E-TechРедагувати

У Borderlands 2 з'явилась зброя, зроблена за ерідіанськими технологіями. Існує два типи пістолетів:

Borderlands: The Pre-Sequel

Ясна річ, що в Borderlands: The Pre-Sequel пістолети залишились на своєму законному місці. Із Borderlands 2 перейшли всі зіичайні моделі. Місце бандитів зайняв аналогічний виробник - SCAV. Також з'явилася лінійка перехідного гіперіонського озброєння, що відрізняється від основної фарбуванням і розподілом параметрів.

Виробник (тип) ствола
Гіперіон

(влучний)

Джейкобс

(подовжений)

Торрг

(великокаліберний)

Владоф

(швидкострільний)

Інші
SCAV Кінчатель Піддупель Бемц! Овердрайв Пестік
Гіперіон (перехідне) Фактуалізатор Норов Протизайчатник Спритник Стрілковий Агрегат

Декілька унікальних і легендарних пістолетів перейшло в Pre-Sequel із другої частини. Також з'явилась ціла лінійка нових зразків зброї:

Владоф Редагувати

Гиперион Редагувати

Даль Редагувати

Джейкобс Редагувати

Маліван Редагувати

Тедіор Редагувати

Торрг Редагувати

SCAV Редагувати

ГалереяРедагувати