Advertisement
Про Смаки Не Сперечаються
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Моксі
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Про Смаки Не Сперечаються (англ. Eat Cookies and Crap Thunder) - восьме сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Крихітка Тіна. Виконується в локації Арена Торрга.

Опис[]

Ваш новий спонсор - Моксі, і організація поєдинків у неї виходить анітрохи не гірше, ніж привернення уваги до своєї фігури. Вона вважає, що Вам рано битися з такими гладіаторами, як Мото-Мамця та Льотчик, - спочатку Вам потрібно небагато потренуватись. Виявилось, що Ваш тренер - це Крихітка Тіна. За її словами, перш за все Вас необхідно підгодувати - Ви повинні з'їсти цілу вантажівку печива з шоколадною крихтою з автоматів із їжею Торрга. Тоді у Вас буде достатньо сил для того, щоб битися з Пістоном.

Цілі[]

  • Увірватися до Арени.
  • Викрасти печиво: 0/3.
  • Знищити торгові автомати з іжею: 0/3.
  • Поговорити з Крихіткою Тіною.

Проходження[]

Тренувальний режим Тіни включає в себе споживання вівсяного печива з шоколадною крихтою і, отже, проникнення до Арени і набіг на торгівельні автомати Торрга. Продовольчі автомати розміщені в складських приміщеннях, що прилягають до проходу, який по колу огинає Арену. Шлях блокують різноманітні роботи Торрга, котрі негайно стають ворожими і атакують всіх в полі зору. Жорсткі і обмежені рамки локації представляють проблему при зустрічі з вибуховими роботами і підпалюючими роботами Торрга, але в локації є достатньо укриттів для успішної битви проти усіх варіацій представлених роботів.

Як тільки набіг по автоматам закінчено, Тіна закатує істерику (посилаючись на неправильне печиво). В результаті з'являється наступна ціль завдання - знищити продовольчі автомати, під час якої прийдеться битися з новою партією роботів.

Повідомлення при виконанні[]

"Вівсяне печиво з родзинками необхідно вважати військовим злочином."

Примітки[]

  • По ходу цієї місії можна отримати декілька внутрішньоігрових досягнень з мінімальним відхиленням від виконання цілей цього завдання: Палаюче кільце вогню, Динаміт – кращий друг печеньок, Культ Хранилища і Все нормально, я тут працюю.

Відеопроходження[]

Акстон_-_Про_Смаки_Не_Сперечаються_(Велика_Різанина_Містера_Торрга)

Акстон - Про Смаки Не Сперечаються (Велика Різанина Містера Торрга)

Advertisement