Advertisement
Простріли Мені Пику!
Локація Перспектива
Видає Пикостріл
Рівень 20
Нагорода $2 428, 385 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Простріли Мені Пику! (англ. Shoot This Guy in the Face) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Пикостріл в локації Тисяча Розрізів. Виконується тут же.

Опис[]

"Вистрілити Пикострілу в обличчя."

Ви зустріли ексцентричного психа на ім'я Пикостріл, який просить Вас вистрілити йому в обличчя.

Цілі[]

  • Вистрілити Пикострілу в обличчя.
  • ...але не в руку (додатково).
  • ...але не в ногу (додатково).
  • ...але не в груди (додатково).
  • ...навіть не у брязкальця - просто в обличчя.

Проходження[]

Після того, як ви поговорили з ним і активували місію, він стане ворожим, але не буде Вас атакувати. Єдине, що Вам залишається - вистрілити йому в обличчя.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви прострелили йому пику."

Примітки[]

  • Якщо він залишається наодинці, він говоритимке довгу тираду про те, що йому ще не вистрілили в обличчя.
  • Якщо в нього вистрілити десь в іншому місці, він не отримає пошкодження, і буде скаржитися про те, що це було не його обличчя.
  • Завершення цього завдання розблокує досягнення Ну, це було просто.
  • По завершенні, це завдання може додати Вам 3 очки до прогресу внутрішньоігрового досягнення Перфекціоніст, якщо виконаєте додаткові цілі.
  • Може статися баг, в якому після закінчення місії, вид у гравців буде під таким кутом, що дуже ускладнить гру в подальшому. Це вирішується шляхом виходу в меню паузи розділ Відео налаштувань і поверненням в гру.
  • Нанесення ударів в ближньому бої в обличчя або в іншу частину тіла не завдасть Пикострілу пошкодження.
  • Постріл в голову з неелементальної зброї можна здійснити з будь-якого напрямку. Критичний постріл не обов'язково повинен бути в обличчя (спереду), щоб завершити завдання.
Advertisement