Advertisement
Прогулянка з Песиком
Енріке
Локація Шибайголовий Кратер для Шибайголових
Видає Крихітка Тіна
Рівень 50
Нагорода 9777 XP, унікальний автомат Вибух-Собак
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Прогулянка з Песиком (англ. Walking the Dog) - побічне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Крихітка Тіна в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових. Виконується в цій же локації.

Опис[]

"Хранилища Шукач. Гострих відчуттів шукач. Собак вигулювач."

Крихітка Тіна попросила Вас погуляти з її цуценям, Енріке. Вам потрібно знайти його та випустити з клітки. Виявилось, що Енріке - кровожерливе чудовисько, готове в будь-яку секунду вчепитися Вам в горлянку. Щоб він зміг погуляти, Вам потрібно швидко бігти від нього так, щоб провести його по улюбленим місцям. Дивіться, Щоб він Вас не зжер.

Цілі[]

  • Зустрітися з Енріке.
  • Відчинити клітку.
  • БІЖИ БІЖИ БІЖИ БІІІЖИ!
  • ЗАРАДИ ЛЮБОВІ ДО ТОРРГА, БІЖИ ШВИДШЕ!
  • ОХЛАЙНОВІНПРЯМОПОЗАДУМЕНЕ!
  • ЯМОЖУВІДЧУВАТИЙОГОПОДИХНАМОЇЙШИЇ!
  • БІІІІІІІЖИ!
  • Зберегти Енріке живим.
  • Повернутися до Тіни

Проходження[]

Тіна тільки-но придбала нове цуценя на ім'я Енріке і їй потрібна допомога, щоб вигуляти його. Вона наполягає, що це допоможе в тренуванні для Арени також.

Енріке можна знайти біля першої відмітки на карті в клітці. Коли клітка відчинена, скаґ буде переслідувати. Він слідує на близькій відстані, але якщо відбігти занадто далеко, то може бродити безцільно. Його увагу в такому випадку можна привернути, вистріливши поряд з ним, на це натякатиме ЕХО Тіни.

Енріке необхідно провести по різним його "відміткам для прогулянки" на карті і захищати від різноманітних ворогів. В останній цілі завдання, Енріке завалиться кріпко спати.

Складність завдання у тому, що шлях прогулянки Енріке проходить через місця появи байкерів, котрі будуть доволі сильно докучати. Щоб випадково не вбити Енріке, і убезпечити себе, одягніть адаптивний щит (наприклад - Еволюціонатор). Якщо будете вчасно вбивати байкерів і ухилятися від атак Енріке, то виконаєте завдання. Також можна пройти це завдання достатньо легко, якщо одразу після відчинення клітки сісти до машини і далі їздити на ній, убиваючи байкерів з турелі.

Повідомлення при виконанні[]

"Цуценя Тіни прогулялося, а Ви отримали такі необхідні кардіо вправи. Гарний день для всіх. "

Примітки[]

  • Енріке можна вбити після завершення прогулянки, коли він засне. Це призведе Тіну на декілька секунд до крику про його смерть, після чого вона різко втратить цікавість і говоритиме про морозиво.
  • Граючи за Кріґа з очками навичок в Пороховій Змові, виконання цієї місії ускладнюється, так як згенеровані вибухи Нова від убивства ворогів, будуть зростати з кожним наступним вбивством і все сильніше ушкоджувати Енріке. Якщо використовувати турель в авто для вбивства ворогів замість "прогулянки", то вибухи Нова не будуть генеруватися і Енріке знаходитиметься в меншій небезпеці.

Відеопроходження[]

Акстон_-_Прогулянка_з_Песиком_(Велика_Різанина_Містера_Торрга)

Акстон - Прогулянка з Песиком (Велика Різанина Містера Торрга)

Advertisement