FANDOM

Проводова Мовчанка (англ. Wires Don't Talk) – навичок Ґейдж, який знаходиться в 4-му ярусі гілки НеВелика Катастрофа.

ЕфектРедагувати

«...»

ОписРедагувати

Навичок покращує пряме шокове ушкодження та шокове стихійне ушкодження стану, котре може завдавати шоковою зброєю Ґейдж.

ЕфектиРедагувати

  • Шокове ушкодження: +3% за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Шокове ушкодження +3% +6% +9% +12%+15%

Рівень 6 7 8 9 10 11
Шокове ушкодження +18% +21% +24% +27% +30%+33%

Навичок можна підняти вище 5-го рівня за допомогою модифікаторів класу Каталізатор, Некромант, Шокер та Легендарний Каталізатор.

Навичок збільшує електричне ушкодження, яке завдає Ґейдж. Він підвищує пряме шокове ушкодження та шокове ушкодження стану, яке завдається всією зброєю, модифікаторами гранат, щитами "Хвиля" та Шипастими щитами. До того ж навичок підвищує ушкодження від навичку Шок і Тре-е-е-мтіння!. Більше того, бонус шокового ушкодження є мультиплікативним з бонусами ушкодження вогнепальної зброї від Анархії.

Однак, навичок не впливає на електричне ушкодження, котре походить не від Ґейдж безпосередньо, таке як електричні бочки чи електричні атаки Смерт3джб4на на відстані.

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва навичку "Wires Don't Talk" є цитатою персонажа Штормі Вотерс (Stormy Waters) з мультсеріалу "МорЛаб 2021", епізод "Lost in Time".

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад