FANDOM

Прищ
Прищ
Виробник: Даль Лого б
Тип: Автомати
Модель: Карабінчик
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Прищ - Варіанти

Прищ (англ. Veruc) - легендарний автомат виробництва Даль в Borderlands 2. Отримується з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю, проте має підвищений шанс випадіння з Моблі в локації Піски.

Опис і використанняРедагувати

Я хочу цей автомат, татку! - вистрілює 3 кулі за ціною двох набоїв, кулі розлітаються по горизонтальній лінії під однаковим кутом. В режимі прицілювання випускає чергу з 5 пострілів по 3 кулі в такій же схемі, проте кожна наступна група матиме все менший кут розльоту куль від ствола: перша група той же кут, що і при звичайній стрільбі, п'ята - дуже близько до центральної кулі.

Як і вся зброя виробництва Даль в Borderlands 2, Прищ стріляє чергами в режимі прицілювання. Хоча особливий ефект розльоту куль буде впливати на стрільбу як в режимі прицілювання, так і в звичайному режимі. В режимі прицілювання розліт знижується з кожною наступною групою куль, закінчуючись влучанням трьох майже в одну точку. Відповідно, це дивовижно ефективний автомат проти атакуючих цілей або, в іншому випадку, ворогів, котрі на близькій відстані від персонажа, оскільки всі три кулі будуть влучати в ціль. Варто зазначити, що Прищ має влучність і режим стрільби чергами, як і в інших автоматів Даль. Таким чином автомат все ще зберігає свою повноцінність на середній дистанції бою, як і звичайний автомат, завдяки центральній кулі, що летить прямо, на відміну від лівого і правого снарядів.

Схема стрільби Прища, на певній відстані, дає можливість влучати в три критичні точки найбільш поширених варіантів вантажників - в місця приєднання рук до тулуба і в око одночасно.

ПриміткиРедагувати

Прищ в Diamond Loot Chest
  • Екземпляр Прища (англ. Breach Veruc) є однією з двадцяти речей, що включені до Diamond Plate Loot Chest. Напис на картці читається: "Отримав його?" (англ. "Get it?").
  • На дев'ятий день акції Loot Hunt був 100% шанс випадіння Прища з Раккмена. Хотфіксом того ж дня було підвищено значення параметрів влучності та ушкодження автомата.
  • Оригінальна назва та червоний текст є посиланням до персонажа Верука Солт (англ. Veruca Salt) з повісті Роальда Дала (Roald Dahl) «Чарлі і шоколадна фабрика» та її фразі в одноіменному кінофільмі: "Тату, я хочу он ту білку!". Відповідно прізвище письменника в оригіналі є натяком на виробника автомата, а ім'я дівчинки Veruca відповідає назві автомата "Veruc".