FANDOM

Причепа
Причепа
Стріляє блискавками навіть швидше за світло.
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Пістолети
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз )
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Причепа - Варіанти

Причепа (англ. Umbrage) - назва групи звичайних пістолетів виробництва виключно Маліван в Borderlands 2 та Borderlands: The Pre-Sequel.

Опис і використанняРедагувати

Револьвери від Маліван характеризуються підвищеним ушкодженням, збільшеними потужністю та вірогідністю тимчасового стихійного ефекту, проте низькими швидкострільністю та ємністю магазину. Стріляють потужними стихійними снарядами, що завдають додаткове ушкодження по площі, яке становить 80% від базового, витрачаючи при цьому 2 набої за постріл. Причепа оснащений стволом від Владоф, що забезпечує збільшені швидкострільність і ємність магазину.

Причепа володіє подвійною скорострільністю і покращеним розміром магазину через використання подвійного ствола Владоф, проте зворотньо має знижену точність.

Унікальні моделіРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Оскільки Причепа завдає одночасно й пряме ушкодження, й ушкодження по площі, пряме влучання з нього має одразу дві можливості викликати тимчасовий стихійний ефект.
  • Фактично відносяться до підтипу револьверів, чиї конструктивні особливості (в загальному випадку) забезпечують Причепі високі точність і силу ушкодження, та дозволяють ефективно використовувати його на середній, а з оптичним прицілом – і на дальній дистанціях.
  • Як і будь-який пістолет зі стволом від Владоф, Причепа не може мати рідкість нижче зеленої.