Advertisement
Приправа Для М’ясця
Приправа Для М'ясця
Локація Буканьєрська оргія
Видає Піратська Дошка Об'яв
Рівень 50
Нагорода $26010, 9777XP, щит / пістолет-кулемет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Приправа Для М’ясця (англ. Smells Like Victory) - побічне завдання в доповненні Капітан Скарлет та її Піратські Походеньки до Borderlands 2. Активується на Піратській Дошці Об'яв в Солончаках. Виконується в цій же локації.

Опис[]

"У Мерсера є невелика проблема. Яка? Заточка."

Мерсер, кок шайки Скарлетт, хоче, щоб Ви усунули смердючого радиста Заточку. Скарлетт віддає перевагу цікавим, захоплюючим стратам, і через це Мерсер попросив Вас згодувати Заточку грабоїду. Проте тут все непросто, бо Заточка смердить, неначе кишки дохлого скаґа. Щоб зробити його більш апетитним, Вам знадобиться приправа.

Цілі[]

  • Зустрітися з Заточкою.
  • Взяти приправи.
  • Намазати Заточку приправами.
  • Згодувати Заточку грабоїдам.

Проходження[]

Мерсер виходить на контакт і вказує на те, що Заточка, якого знайдено, прив'язаний до стовпа на краю дошки. Його потрібно стратити, проте він так смердить, що навіть місцеві грабоїди не чіпатимуть його. Мерсер пропонує взяти деяку приправу, щоб усунути сморід, і пляшка соусу для цієї цілі може бути знайдена в Каньйоні старого Мерфі на півночі локації.

Каньйон старого Мерфі - це великий піратський анклав, населений деякими більш продвинутими видами піщаних піратів. Порохові Мавпи (Powder Monkeys) підтримують більш загальних піратів на ранній стадії каньйону і перед кінцем каньйону знаходяться засідки Проклятих Піратів (Cursed Pirates) і пари Шибайголових Піратів (Badass Pirates).

Пляшка з соусом знаходиться в кінці верхніх подіумів. Як тільки пляшку підібрано, її можна забрати назад до Заточки, щоб полити його вмістом пляшки, і, в кінці-кінців, зіштовхнути з дошки в пісок.

Повідомлення при виконанні[]

"Смачного!"

Відеопроходження[]

Примітки[]

  • Приправи: "Хто в будь-якому випадку їсть це?"
  • Якщо Заточку і стовп, до якого він прив'язаний, Захопити, то обидва будуть левітувати над дошкою перед поверненням назад, коли дія Захоплення закінчиться.
Advertisement