Advertisement
Привиди минулого
Привиди минулого
Локація Мис Даль
Видає Дошка Об'яв Лакі
Рівень 18
Нагорода 5280XP, $2893, Вибуховий артефакт
Гра Borderlands
Тип завдання Побічне

Привиди минулого (англ. Ghosts of the Vault) - побічна завдання в Borderlands. Завдання видає Дошка Об'яв Лакі в локації Мис Даль. Завдання виконується там же.

Опис[]

Це Патріція Танніс. Я проводила розкопки на Мисі Даль і була дуже близька до стихійного артефакту, ймовірно, пов'язаного з Хранилищем. Мені довелося залишити розкопки, коли моя тупоголова команда втекла. Вони сказали, що побачили привидів, снігових людей або щось в цьому дусі. Сподіваюся, ти не один їх цих забобонних бовдурів, тому я пропоную тобі добути артефакт. Я відправила тобі код від вантажного ліфта, так що ти зможеш потрапити на розкопки.

Цілі[]

  • Обстежте розкопки з примарами і добудьте стихійний артефакт.

Проходження[]

Відправляйтеся до розкопок, позначених на карті. Ясно, що святе місце порожнім не буває, і на поверхні ви зустрінете чималу кількість бандитів. Використовуйте ліфт, щоб спуститися безпосередньо до місця досліджень.

Після спуску, прямуйте у великій церемоніальний зал, де вам дійсно належить битися з примарами померлої цивілізації, а саме з духом ерідіанця і духом старійшини. На щастя, вони смертні і уразливі для вашої зброї (особливо для шокової), так що перебийте їх без найменшого страху. Потім підійдіть до великого кристалу в дальньому кінці зали, щоб взяти стихійний артефакт. Ясна річ, ви можете залишити його собі.

Повідомлення при виконанні[]

Ви знайшли стихійний артефакт, про який мовила Танніс. Сподіваємося вона не буде проти, якщо він буде при тобі.

Advertisement