FANDOM

Порушник
Нарушитель
До біса правила!
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Гвинтівки
Модель: Чінук
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Порушник - Варіанти

Порушник (англ. Trespasser) - унікальна гвинтівка виробництва Джейкобс в Borderlands 2. Отримується за виконання завдання Тварини Мають Право в локації Заповітна Зона.

Опис і використанняРедагувати

Я нечасто гину. - стріляє кулями, котрі обходять щити (ігнорують щити без їх виснаження, завдаючи ушкодження безпосередньо здоров'ю). Злегка знижене ушкодження.

Порушник є цілком стандартною гвинтівкою за виключенням здаткості ігнорувати щити. Її ушкодження часто є нижчим від інших гвинтівок того ж рівня, але оминання щитів робить її набагато більш ефективною проти деяких ворогів. Слід зазначити поведінку гвинтівки проти зажерливусів. Через її ефект, гвинтівка буде здатною вбивати зажерливусів відразу, випереджаючи майже кожну гвинтівку. Проте, якщо зажерливус виживає від пострілу, його маскування все ще є цілком ефективним.

Інший трюк, який можна використати при екіпіруванні Порушника, це мати зброю в активному слоті перед посадкою в транспортний засіб. Атаки кулемета як Кур'єра, так і Вантажника будуть пробивати щити ворогів. Проте, на дискові пилки, як і на вибухове озброєння, цей трюк не діє.

Особливий ефект Порушника робить її корисною проти невеликої кількості рейдових босів. При використанні проти Піта Неприбацаного Порушник може збити шолом Піта до того, як його щит буде виснажений. Це дозволяє гравцю завдавати критичних влучань в перших частинах бою. Також гвинтівка є корисною проти Зажерливуса Неприбацаного, оскільки вона може обійти щит Вождя Нґвату, що робить решту бою значно легшою.

Якщо Сальвадор під час дії активного навичку тримає Порушник в лівій руці, то особлива здібність гвинтівки перейде на зброю в правій, таким чином убиваючи потужних ворогів в рази швидше.

ПриміткиРедагувати

  • Порушник не може обійти щит Майстра Джі Неприбацаного.
  • Оригінальний червоний текст I infrequently perish." є посиланням до цитати Мордекая в режимі "Боротьби за Життя", коли він викрикує "I NEVER DIE!" ("Я НІКОЛИ НЕ ПОМРУ!").
  • Назва гвинтівки приходить від навичка Мордекая Проникнення з гри Borderlands, котрий дозволяє гравцю обходити щити.