FANDOM

Подих Землетряса
Дыхание Терраморфа
За моїм сигналом відкрити пекло.
Виробник: Владоф Лого б
Тип: Модифікатори гранат
Модель: Вогняна мигавка
стихія: Вогонь
Гра Borderlands 2
Варіанти Подих Землетряса - Варіанти

Подих Землетряса (англ. Breath of Terramorphous) - E-Tech модифікатор гранат виробництва Владоф в Borderlands 2. Має рідкісний шанс випадіння з Землетряса Неприбацаного в локації Пік Землетряса.

Опис і використанняРедагувати

...Його подих був вогняним... - завжди вогняної стихії. Граната з ефектом ураження по площі - генерує дочірні гранати, які створюють гейзери полум'я, що б'є в повітря, спалюючи будь-що в радіусі вибуху.

Подих Землетряса має гєйзери полум'я, котрі завдають вогняне ушкодження, що може бути корисне для відбору слабших неброньованих ворогів. Безперервне ушкодження гейзерів послаблює, якщо не вбиває, найбільш слабкі цілі навіть з більшим ефектом, якщо ціль зашлакована, проте випадкова схема генерації гейзерів ускладнює використання.

ПриміткиРедагувати

  • Навичок Подвійна Радість Сальвадора може подвоїти шанси нанесення ушкодження з гейзерами і протидіє випадковій схемі за ціною 1 гранати, а викидання двох гранат в тому ж самому районі дозволить досягнути максимального ефекту.
  • Кріґ може зробити чудове використання цього модифікатора гранат в межах навіть меншого простору завдяки багатьом його навичкам (Гори, Стерво, ГОРИ!!!, Обпалені Нерви, Вогняний Спалах і т.д.) надаючи йому переваги поки він палає.
  • Подих Землетряса використовує легендарне фарбування Владоф "Vladof_5_Legendary". Можна припустити, що цей модифікатор планувався легендарною концепцією, яка замінена Огненою Бджілкою.