Advertisement
Погані Новини
Погані Новини
Локація Сховище
Видає Мордекай
Рівень 25
Нагорода унікальний автомат Скорпіон
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне
Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.

Погані Новини (англ. Bearer of Bad News) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Мордекай в локації Сховище. Виконується тут же. В цьому завданні Вам потрібно принести погані новини. Завдання стає доступним після завдання Де Ангел Не Зробить Крок Вперед-2. В нагороду за це завдання ви отримаєте автомат Скорпіон.

Опис[]

Красунчик Джек (спойлер: убив) Роланда. Проте друзі Роланда - і в Сховищі, та за його межами - ще не дізналися про це. Мордекай доручив Вам повідомити їм про (спойлер: смерть) Роланда.

Цілі[]

Проходження[]

Вам потрібно поговорити з усіма друзями Роланда. (див. карту). Після чого, йдіть до штабу опору та на першому поверсі відкрийте червону скриню Даль.

  1. Мордекай, Танніс, Брік.
  2. Моксі.
  3. Маркус.
  4. Доктор Зед.
  5. Скутер.

Реакції[]

  • Скутер: "Мужик, я кажу тобі, що ніколи не забуду той час, коли Роланд і всі вони стрибали через Мокру Ущелину... То були гарні часи. Чорт, чоловіче, тепер мені сумно. Невже це так себе почуваєш, коли сумно? Вибий лайно із Джека, ти чуєш?"
  • Маркус Кінкейд: "Роланд... мертвий? О. В основному мої і його погляди розходилися; йому ніколи не подобалося, що я продаю зброю бандитам. Але я міг померти в Новій Гавані, якби не він. Він був... він був хорошою людиною."
  • Моксі: "Джек убив Роланда? Сучий син... Він допоміг мені попіклуватися про Містера Шенка і поводився не так, як кожен поруч - він завжди поводився, як джентельмен. Я не... я не знаю, що сказати (починає плакати). Прокляття, невже я плачу?"
  • Доктор Зед: "Роланд помер? О, Господи... Я пам'ятаю перший раз, коли ми зустрілися. Я вилікував його після того, як він убив когось із людей Мізинчика. Він виглядав доволі приємним. Тихим. Але, ох... чорт. Мені, ох, мені шкода. Він заслуговував кращого."
  • Патріція Танніс Танніс: "Якби Роланд не змусив мене переїхати до Сховища, я не була б живою сьогодні. Я неприємно здивована з'ясувати, що мені... мені шкода, що Роланд помер."
  • Брік: "Мордекай розповів мені, що сталося з Роландом. Таким чином, ось що ми зробимо. Ми поховаємо Роланда, ми врятуємо цю планету і ми вб'ємо Джека, його поплічників, його СІМ'Ю - КОЖНОГО, З КИМ ВІН КОЛИ-НЕБУДЬ БАЧИВСЯ! МИ ЗДЕРЕМО З НЬОГО ШКІРУ ВЛАСНИМИ ЗУБАМИ, ПРОКЛЯТТЯ! Мені шкода. Наші шляхи розділилися декілька років тому, але Роланд був моїм другом. І ніхто - НІХТО - не сміє кривдити моїх друзів."

Повідомлення при виконанні[]

"Хоча друзі Роланда в жалобі через його смерть, вони об'єднані спільним бажанням, що Ви, біс забери, помститеся за нього."

Відеопроходження[]

Майя_-_Погані_Новини

Майя - Погані Новини

Примітки[]

  • У пре-релізі Borderlands 2 гравці повинні були інформувати Тіну про смерть Роланда. Її реакція була такою: "Роланд помер? Дякую тобі за... Дякую, за те що сказав мені. Будь-ласка, тепер іди. (Заходить до своєї майстерні і зачиняє двері, щоб поплакати наодинці.)
Advertisement