FANDOM

Плазмастріл
Плазмастріл
Скільки плазми може Плазмастріл настріляти, якщо б Плазмастріл міг би стріляти плазмою?
Виробники: Бандит, Маліван, Гіперіон, Тедіор і Даль
Тип: Пістолети-Кулемети
Модель: Плазмастріл
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Плазмастріл - Варіанти

Плазмастріл (англ. Plasma Caster) - група E-Tech пістолетів-кулеметів, що випускається декількома виробниками в Borderlands 2. Може бути отриманий випадково із будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Плазмастріли стріляють відносно повільними кулями енергії. Плазмастріли всіх брендів мають спільне підвищення ушкодження, більші розміри магазинів і вищий елементний шанс, коли порівнюються зі страндартними пістолетами-кулеметами того ж виробника. Як і вся E-Tech зброя, Плазмастріли мають унікальні ефекти, порівняно з їхніми стандартними колегами, витрачаючи по 2 набої за постріл. В цілому, Плазмастріли найкраще стріляють в контрольованих чергах на короткій або середній відстанях, хоча вони достатньо точні (за виключенням версій виробництва Бандит), щоб використовуватись на дальній відстані, якщо потрібно.

Застосування і ефекти Плазмастрілів відрізняються від виробника до виробника:

  • Маліван Плазмастріли мають найвищі елементне ушкодження і шанс елементного ефекту серед усіх брендів Плазмастрілів. Снаряди мають невеликий сплеш-ефект, коли вони влучають в будь-яку поверхню, що призводить до додаткового ушкодження від зброї, ніж зазначено в картці зброї, і можуть розповсюдити елементні ефекти на ворогів, що знаходяться дуже близько. Це може стати причиною значного ушкодження, коли використовується на відповідних цілях (наприклад, Корозія на броньованих ворогах).
  • Гіперіон Плазмастріли завдають найвищу кількість ушкодження снаряду зі всіх Плазмастрілів (хоча Маліванівські Плазмастріли досі завдають вищого загального ушкодження, через сплеш-ефект, що не зазначено на картці зброї), мають більші магазини і стріляють снарядами по прямій траекторії.
  • Тедіор Плазмастріли можуть бути потужними при перезарядці, коли здійснюється кидок зброї, по причині більших розмірів магазинів, якщо порівнювати зі стандартними пістолетами-кулеметами. Це може спричинити величезне ушкодження, коли поєднано з модифікаторами класу, реліквіями і навичками, котрі підвищують розмір магазину. Крім цих міркувань, Плазмастріли від Тедіор не показують додаткових ефектів.
  • Даль Плазмастріли мають значно знижену віддачу, порівняно з будь-якими іншими типами пістолетів-кулеметів, навіть з не E-Tech пістолетами-кулеметами виробництва Даль. Вони також відрізняються високим прямим ушкодженням, їхньою ефективною скорострільністю, коли використовується режим пострілів чергою, що може легко переважати всі інші бренди.
  • Бандит Плазмастріли мають найнижче пряме і елементне ушкодження поміж усіх виробників і поводяться в значно іншій манері, ніж всі решта. Снаряди, випущені з них, відрізняються по швидкості і відхиленню від курсу по схемі синусоїди, що розширюється, і вибухають у певний час після запуску. Здається, є невеликий шанс згенерувати новий снаряд, як тільки один з них вибухає (~<10%). Це робить Плазмастріли від Бандит практично непридатними від середньої до дальньої відстані. Це, проте, робить їх відмінною (якщо час від часу й найкращою, залежно від характеристик зброї) заміною ружбаям, якщо не має занадто великого хвилювання через жахливе споживання боєприпасів в результаті такого підходу.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Плазмастріл додає +50% бонусного сплеш-ушкодження, котре рахується, як ушкодження від гранат, таким чином навички, котрі підсилюють загальне ушкодження від зброї, скорострільність або ушкодження від гранат, підвищать ефективність зброї.