FANDOM

Пекельний Вогонь
Пекельний Вогонь
"Його буде закатовано вогнем і сіркою... І дим від катувань буде на віки віків;"
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Пістолети-Кулемети
Модель: Провокатор
стихія: Вогонь
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Пекельний Вогонь (Borderlands 2) - Варіанти

Пекельний Вогонь (англ. HellFire) - легендарний пістолет-кулемет, що випускається Маліван в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Може бути отриманий випадково з будь-якого джерела зі здобиччю, проте в Borderlands 2 має підвищений шанс випадіння з Ошмаленого в локації Морожена Ущелина та Набіг на ЦифроПік. В Borderlands: The Pre-Sequel не має конкретного місця випадіння. Як і будь-яка легендарна зброя, з невеликою вірогідністю може бути отримано з будь-якого підходящого джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Нам не потрібен вогонь... - підвищений шанс підпалити, збільшене ушкодження за час (DoT - Damage over Time), збільшений розмір магазину і пістолет-кулемет має 50% сплеш-ушкодження. Завжди генерується зі стихією вогню.

В той час як Пекельний Вогонь має чудове ушкодження за постріл у порівнянні з іншими пістолетами-кулеметами в Borderlands 2, його справжня сила полягає в елементному ушкодженні. Поєднання високої скорострільності, шансу підпалити і ушкодження в секунду від стихії вогню робить Пекельний Вогонь чудовою зброєю для завдавання ушкодження за час.

Загальні різновиди бандитів і інші вороги з плоті швидко впадуть через величезну кількість вогняного ушкодження, котре гравець може покласти на цілі за короткий період часу. Пекельний Вогонь достатньо потужний, щоб дозволити навіть шибайголовим ворогам за укриттям просто згоріти насмерть, якщо гравець влучить в них декілька разів до того, як вони сховаються.

Пекельний вогонь чудово підходить для середньої дистанції проти поодиноких цілей або багатьох цілей. Було б розумно, проте, завдати цілі якомога більше вогняного ушкодження, а потім дозволити цілі згоріти.

ПриміткиРедагувати

Dplc card5 hellfire
  • Кріґ може зробити використання Пекельного Вогню винятковим оскільки він має багато навичків в гілці Пекельне Поріддя, котрі можуть в подальшому підвищити ефективність зброї. Висока скорострільність та шанс підпалити, також дають Кріґу більше шансів для самозапалення, щоб отримати ще більше користі зі своїх навичок.
  • Ефект стану горіння буде іноді завдавати один пункт ушкодження за секунду.
  • SHiFT код котрий надає один екземпляр Пекельного Вогню (Guileless Hellfire) включений в Diamond Plate Loot Chest. Підпис на картці читається: "Зупинитись, впасти і перекотитись" не допоможе вам тут".
  • Зброя базується на популярному вогняному пістолеті-кулеметі з Borderlands, котрий також називається Пекельний Вогонь.
  • Оригінальний червоний текст We don't need no fire... є даниною пісні " The Roof is on fire" гурту master Scott & The Dynamic Three.