FANDOM

ОписРедагувати

Пекельне Поріддя (англ. Hellborn) – третя гілка навичків Кріґа. Фокусується на стихійних ефектах, зокрема на підпаленні самого себе. Навички дозволяють завдавати противникам велике ушкодження, коли Кріґ у вогні, а також знижується завдане йому стихійне ушкодження.

Найкращим варіантом вичвчення цієї гілки буде перерозподілення очок навичків на пізніших рівнях розвитку персонажу, внаслідок схильності гілки спричинити самоушкодження персонажу.

Щити, які надають імунітет Кріґу до вогняного ушкодження запобігатимуть від самопідпалення Кріґа, посилюючи необхідне ушкодження для отримання переваг від більшості навичків.

Іншими гілками навичків КріҐа є Кровожерливість і Манія.

  • Кожна оригінальна назва навичків у гілці Пекельне Поріддя використовує алітерацію.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект Пекельне ПоріддяКріґ
1
Гори, Стерво, ГОРИ!!! (навичок)
GenericIcon5

Навичок збільшує вогняне ушкодження в часі Кріґа.
Розпали Вогонь
GenericIcon5

Коли Кріґ убиває ворога, його шанс спричинити стихійний ефект стану радикально збільшується. Існує також можливість, що він підпалить себе, коли спричиняє ефект стану горіння на ворога (ворог палає).
2
Обпалені Нерви
GenericIcon5

Кріґ отримає менше ушкодження, якщо він у вогні.
Обпалені Штані
GenericIcon5

Навичок збільшує ушкодження ближнього бою та зброї (за винятком гвинтівок), але знижує кількість критичного ушкодження, яке завдає Кріґ для всієї зброї. Бонуси зростають, якщо Кріґ у вогні.
3
Стихійна Ейфорія
GenericIcon5

Якщо ушкодження за одиницю часу Стихійного Ефекту Стану завдається ворогам, то Кріґ отримує "очки Стихійної Ейфорії" зі швидкістю 1 "очко" за секунду, яке збільшує його розмір магазину та швидкострільність. Максимальна кількість "очок" дорівнює 20. Через певний проміжок часу кількість "очок" зменшуватиметься зі швидкістю 2 "очки" за секунду, у випадку якщо персонаж не завдав стихійного ушкодження за одиницю часу напротязі 2 секунд. "Очки Стихійної Ейфорії" не зникнуть, якщо Кріґ палає.
Закони Горіння
GenericIcon1

Всі форми ефектів стихійного стану, спричинені Кріґом, мають шанс підпалити його. Цей ефект визначається підсумковими шансами підпалення, які накопичені з навичків Гори, Стерво, ГОРИ!!! та Розпали Вогонь.
ПіроПсих
GenericIcon5

Атаки ближнього бою Кріґа, а також його кинута пилкосокира, матимуть шанс підпалювати ворогів. Його швидкість перезаряджання та влучність зброї також будуть збільшені, якщо він запалюється.
4
Вогняний Спалах
GenericIcon5

Навичок збільшує тривалість усіх ефектів горіння на Кріґу. Також є шанс повторно підпалити ворогів після того, як ефект горіння було завдано на них.
Пекельне Виверження
GenericIcon1

Навичок дозволяє Кріґу дихати поперед себе конусом вогню.
5
Стихійна Емпатія
GenericIcon5

Навичок дозволяє Кріґу лікувати самого себе, уражаючи ворогів ефектами стихійного стану.
6
ВОГНЯНА НЕМЕЗІДА
GenericIcon1

Навичок дозволяє Кріґу вистрілювати самонавідні вогняні кулі у ворогів, якщо вони ушкоджують його.

Навички Кріґа
Пилорамна Лють
Кровожерливість Манія Пекельне Поріддя