Advertisement
Патріція Танніс
Tumblr m5yulfcJXo1rqmjwt 1340279908 cover
Раса Людина
Фракція NPC
Статус Жива... і трохи пришелепкувата
Локація Західні Іржавини
Станція Тартар
Сховище
Гра Borderlands, Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel, Borderlands 3
Озвучка Колін Клінкенбірд

Патріція Танніс - сирена!
Ця стаття містить деталі, що розкривають сюжет гри. Інформація дуже важлива і її дуже багато, отже якщо ви відкрили статтю вже після встановлення гри - краще йдіть грайте, ви встигнете прочитати пізніше воно не втече!.

Патріція Танніс (англ. Patricia Tannis) - мудрагель-вчена, персонаж усіх номерних частин гри. Приклад того, як професійна деформація плюндрує мізки. Вшита білими нитками у основний сюжет Borderlands, видає нікому не потрібні побічні завдання у Borderlands 2 та допомагає крайнім новим шукачам давати копняків малолітнім стрімерам у реальному житті.

Опис[]

Патріція Танніс — науковець і археолог, який спеціалізується на артефактах і технологіях Ерідіану.

Колись її найняла корпорація Даль, щоб знайти та розкопати Хранилище на планеті Пандора. Під час перебування на Пандорі у неї сталося кілька психологічних зривів через суворе середовище та смерть більшості її колег. В результаті цих зривів Танніс, щоб впоратися зі своєю самотністю, почала використовувати неживі об’єкти у стандартний та не дуже спосіб. Одним із таких об’єктів був її ECHO записник, записи у котрому доведуть до сліз щастя кожного психіатра.

Через деякий час Даль втратив інтерес до Пандори і негайно припинив усі спроби знайти Хранилище, заховане десь на планеті. Однак Танніс була одержима пошуками і залишилася, використовуючи численні бандитські клани, щоб допомогти їй у дослідженні. У якийсь момент її зрадили навіть бандити, які прозріли, що вона ще більший псих, ніж вони працювали з нею, після чого вона усамітнилася на своєму місці розкопок, повністю віддавшись ірраціональній фобії зовнішнього світу. У цей момент вона надіслала сигнали, що закликали мисливців за скарбами допомогти в її дослідженні. Зрештою, під час лунатизму вона вийшла за межі свого місця розкопок і, зрозумівши, що стріха вже потекла боятися більше нічого, вона почала пускати слину та реготати вирушила в нетрі Пандори.

Характер та факти про пацієнта[]

  • Танніс почала свої пригоди на Пандорі після розповіді про Тайфона ДеЛеона, першого мисливця за Хранилищами.
  • Танніс не дружить із розсудливістю. Вона часто різко змінює тему розмов і, здається, розвинула емоційну прихильність до свого ECHO записника та двох безневинних стільців. У Borderlands 2 також виявилося, що вона стала надзвичайно соціофобною, у неї лопає кровоносна судина, коли хтось вітається з нею на вулиці.
  • Вона також має дуже дивну мораль, демонструючи наукову цікавість до жахливих експериментів над людьми.
  • У Borderlands 3 показано, що Танніс стала набагато меншою соціофобією через її взаємодію з червоною вартою та їхніми союзниками. Незважаючи на те, що вона все ще не віддає перевагу соціальній взаємодії (про що вона так непохитно нагадує персонажу), вона, тим не менш, є провідним експертом з Ерідіанців і Хранилищ, тому вона часто консультує під час завдань.
  • Її знання величезні, але представлені в надзвичайно химерний спосіб.
  • Танніс також записує більшу частину свого життя на свій ECHO записник, а потім негайно ховає записи, платячи персонажам за їх пошуки. Танніс страждає аутизмом і описана у брифінгу місії Записати і Сховати як «божевільний інтроверт із хворобою Аспергера».
  • Деякі з її аутичних рис - це відсутність емпатії, ехолалія хто, бляха?, незвичайні інтонації голосу, труднощі з соціальними сигналами та гіперфіксація на її дослідженнях та особливих інтересах.
  • Танніс зазнала численних травм і тривалої ізоляції на Пандорі, як описано в її журналах ECHO, що ще більше посилює її соціальний дискомфорт.

Участь у іграх[]

Танніс представлена під час першої місії Схований Щоденник у Пустці. Ці завдання зосереджені на відновленні різноманітних реєстраторів даних, захованих у пустелі. Записи містять щоденникові записи Танніс, більшість з яких стосуються її досліджень Хранилища та ілюструють її шлях до безумства.

Невдовзі Шукачі після проходження через місто Нова Гавань зустрічають Танніс у локації Західні Іржавини. Показавши їй фрагмент ключа від Хранилища, який був знайдений у Следжа, вона посилає шукачів знайти решту фрагментів. Зібравши другий і третій шматки ключа з локацій Каньйон Крома і Задрипана Затока, Танніс посилає шукати ще один шматок ключа, стверджуючи, що барон Флінт викрав його, оскільки Танніс звільнила його зі своєї команди.

Після боротьби з Флінтом і його людьми шукачі знаходять скриню з ключем порожньою. Командир Червоного списа Команданте Стілл зв’язується з мисливцями, натякаючи, що Танніс приєдналася до списників і добровільно передала фрагмент ключа, чого Танніс ніколи не спростує.

Серед сумнівів щодо того, чи зрадила Танніс мисливців за хранилищем, вона (Патріція) пояснює, що Червоний Спис прийшов за нею та забрав ключі від хранилища, і каже, що Стіл придумала план відправити Шукачів убити бандитів. Танніс каже, що вона погодилася з цією частиною, тому що здавалося, що це може сподобатися Шукачам.

Після відкриття Хранилища можна повернутися до Танніс (яка повернулася на місце розкопок), щоб здати ключ за значну винагороду у вигляді грошей і досвіду. У доповненні Зомбі-Острів Доктора Неда вона пропонує місію розшукати монстра Тиквоглава.

Пізніше Танніс, у доповненні ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція, облаштує собі майстерню біля локації Станція «Тартар». Вона пояснює, що це її секретна майстерня, і вона починає якийсь проект, у якому їй знадобиться допомога. Після збору ряду компонентів виявляється, що це персональний андроїд, створений для того, щоб Патріція не була самотньою.

Між подіями Borderlands і Borderlands 2 Красунчик Джек викрадає ключ від Хранилища у Танніс, катуючи її «крісла на стелі», включно з тим, до якого вона розвинула почуття, збираючись зарядити його ерідієм, щоб відкрити інше Хранилище, у якому міститься стародавній Воїн. Роланд зв'язується з Танніс, запрошуючи її переїхати до Сховище. Бажаючи помститися за те, що Гіперіон зробив зі стільцями, вона приймає пропозицію. (спойлер: Після смерті Ангела в Borderlands 2 Танніс мимоволі успадковує її здібності Сирени, а потім витрачає багато часу та зусиль на те, щоб таємно оволодіти ними під покинутою шахтою Даль. Вона змушена розкрити свої сили, коли використовує їх, щоб звільнитися від Агонізатора 9000 після того, як Шукачі послабили його).

Завдання у Borderlands[]

Основна гра[]

  • Схований Щоденник
  • Пошуки Шизика
  • Джейністаун 1: Таємна зустріч
  • Пошук Відповідей
  • Пошук Командного Пульту
  • Запуск Системи
  • Ну нікуди без Клептрепа
  • Знайти Стілл
  • Ключ у надійних руках

ІнтерНаціональна Клептрепівська Революція[]

  • Ваші залізячки?
  • Усі залізячки на місті!
  • Залізячка до залізячки
  • Посягання на залізячки
  • Частина якоїсь ЗАЛІЗЯЧИНИ

Завдання у Borderlands 2[]

Завдання у Borderlands 3[]

Записи журналу Танніс[]

Основна стаття: Щоденник Патріції Танніс

Цитати[]

Основна стаття: Патріція Танніс/Цитати

Галерея[]

MXHRa8AQIZ4

Овації-овації! Тут НЕМАЄ МАЛО ІНФОРМАЦІЇ
- не чекай
Вікі Borderlands Wiki Ukraine, ти допомагай!
Advertisement