FANDOM

П'яничка
П'яничка
Що Ви маєте на увазі? Тут не любителі випити.
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Покровитель
стихія: Шлак + Вампіризм
Гра Borderlands 2
Варіанти П'яничка - Варіанти

П'яничка (англ. Grog Nozzle) - унікальний пістолет виробництва Маліван, що з'являється в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона. Ця зброя видається конкретно для завдання Пізнаю по Борідці.

Опис і використанняРедагувати

Давай сюди ключі, Сонечко... - дуже низьке (біля -80%) ушкодження, +200% мультиплікативного критичного ушкодження. Надзвичайно високий шанс елементного ефекту. Завжди шлаковий. Вистрілює великими, повільними кулями, котрі вибухають три рази в польоті, і самознищуються на третій детонації. Коли екіпірований, лікує власника в розмірі приблизно 65% від будь-якого спричиненого ним ушкодження.

П'яничка має випадковий шанс "сп'янити" власника, в результаті чого вид екрану нахиляється вліво і вправо, а персонаж робить гикаючий звук. Під час ефекту "сп'яніння", ще п'ять снарядів додадуться до пострілу без використання будь-яких додаткових боєприпасів, проте ціною значного зниження влучності і сповільнення скорострільності.

На додачу, пістолет завжди матиме додаткову кулю в магазині. Коли на картці зброї можна прочитати Х (наприклад, 12 набоїв з рукояткою від Маліван), то зброя в грі матиме розмір 14 набоїв.

П'яничка є особливою зброєю для виконання завдання Пізнаю по Борідці. Гравцям потрібно стріляти в гномів пропитаними алкоголем губками, які випускає пістолет.

П'яничка має самолікувальний ефект по відношенню до суми ушкодження, заподіяного гравцем з будь-якого джерела: зброя, ближній бій або інше. Проте, поки більшість іншої зброї Моксі вважається життєздатним знаряддям для вбивства безпосередньо, то П'яничка більш ефективний в якості підтримки для інших засобів завдання ушкодження. П'яничка завдає лише кожну п'яту частину ушкодження Рубінчика (іншого пістолета Моксі), хоча зцілює в процентному розмірі більше понад 5 разів, 65% у порівнянні з Рубінчиковими потужними 12,5% відновлення здоров'я. Гравці, що спеціалізуються на гранатах, атаках ближнього бою або інших джерелах не збройного ушкодження лікуватимуть себе надзвичайно швидко, тримаючи в руках П'яничку.

Коли екіпіровано, П'яничка час від часу спричинить хитання персонажу зліва-направо, наче він сп'янілий (це супроводжується гиканням). Поки персонаж "сп'янілий", точність і скорострільність сильно знижені, проте до стріляючої зброї додасться ще п'ять снарядів за постріл без вартості додаткових боєприпасів. Ефект "сп'яніння" починається лише коли екіпіровано П'яничку, проте продовжуватиме дію на протязі короткого часу, навіть якщо гравець переключається на іншу зброю.

Через те, що П'яничка є виключно річчю для завдання, він не зберігається після завершення завдання Пізнаю по Борідці. Тим не менш, гравці можуть знайти в своїх інтересах уникати здавання місії, тому вони можуть зберігати зброю натомість, враховуючи те, наскільки потужні різноманітні її якості.

ПриміткиРедагувати

  • П'яничка не може бути отриманим законно ніяк, окрім особливої зброї для завдання, за виключенням тих П'яничок, котрі падали під час 6-го дня четвертого (фінального) тижня акції Loot Hunt (07 листопада 2013 року) із Золотого Голема в Зажерливих Шахтах в якості нагороди.
  • Через те, що П'яничка є зброєю для виконання завдання, він не займає простору в інвентарі персонажу і не може бути викинутим, проданим, обміняним, або переміщеним до хранилища (банку) гравця або секретної схованки Клептрепа.
  • Через те, що П'яничка являється зброєю для завдання, станеться декілька речей:
    • Гравці, що приєднуються до гри, де завдання "Пізнаю по Борідці" знаходиться в стадії виконання, автоматично матимуть пістолет, що додається до їх інвентаря, навіть якщо його у них до цього не було і вони ще навіть не отримали цю місію. З іншого боку, П'яничка буде недоступним, якщо хост-гравець ще або не почав завдання, або уже завершив його, навіть якщо гравець, що підключається до гри, мав П'яничку екіпірованим до приєднання в гру.
    • Після продовження гри з завданням "Пізнаю по Борідці" в прогресі, варіант П'янички згенерується випадковим чином і може відрізнятися від версії, що була дана перед тим, тому що це річ для завдання.
    • Якщо розпочато нове проходження, то ця зброя зникне до того часу, коли завдання "Пізнаю по Борідці" не буде прийняте знову в цьому проходженні.
  • Ефект "п'яного" розповсюдження куль П'янички може бути моментально переміщеним на іншу зброю, якщо гравець переключається під час ефекту.
    • Тому що кидок пилосокири Кріґа всередині гри класифікується як пістолет, коли Кріґ кидає пилосокиру під час "сп'яніння", то шість пилосокир полетять одночасно в загальному напрямку цілі замість однієї.
    • Ця передача властивостей може привести до деяких виняткових комбінацій, при використанні з певною зброєю, що вражає по площі, такою як Вундервафель, варіантами Брехуна або Вулика. Постріли в провітря з Вулика під час виникнення ефекту сп'яніння приводять до виникнення "повітряного удару" десятками корозійних ракет, котрі здатні "винести" босів за одне натискання спускового гачка. Більше того, перемикання назад на П'яничку, поки ракети вражають ворога, дає персонажу надзвичайно високу кількість відновленого здоров'я.
    • Після посадки за турель (на транспортному засобі або стаціонарну) під час користування П'яничкою, все ще активується випадкове сп'яніння і переноситься п'яний ефект стрільби на турель, проте з відсутністю зниження скорострільності.
  • Небагато здоров'я Кріґа буде забрано під час тримання П'янички, коли він використовує навичок Заткни Голоси, а ушкодження собі зараховується, як ушкодження по ворогам. В результаті, Кріґ має зниження на 65% ушкодження від навичку Заткни Голоси поки тримає П'яничку.
  • Гикаючий звук може бути почутим лише під час гри в локаціях доповнення Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона.