Advertisement
Охорона Башти
Локація Тисяча Розрізів
Видає Роко
Рівень 20
Нагорода 3 859 XP, 4 ерідія
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Охорона Башти (англ. Defend Slab Tower) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видає Роко в локації Тисяча Розрізів. Виконується тут же.

Опис[]

"Захищайте башту!"

Час від часу Гіперіонівські вантажі випадково приземляються на території Бріка. «Гіперіон» збирається відправити туди невелику армію роботів, щоб ті захопили або знищили вантажі - Брік, напроти, хоче їх захистити і через це попросив Вас про допомогу.

Цілі[]

  • Взяти маяки М'ясників: 0/3.
  • Встановити маяк психів.
  • Встановити маяк мародерів.
  • Встановити маяк голіафів.
  • Дістатися до головної турелі.
  • Захистити ящик з товарами.

Проходження[]

На початку місії гравцю буде надано три маяки, які потрібно встановити в активних точках з метою підготовки до нападу. Це не буде варте нічого, якщо з дружніх голіафів буде збито шоломи і вони увійдуть в режим люті. При цьому вони будуть атакувати і Вас, і ворогів, як звичайно, так і вантаж, який необхідно захистити. Через це, маяк голіафів варто встановити на дальньому рубежі, подалі від вантажу.

Як тільки встановлено маяки, почнуть атакувати вантажники. В поміч Вам надано турель, якою можна відстрілювати роботів на перших етапах захисту. М'ясники також Вам допомагатимуть: в той час, як стерв'ятники нададуть повітряну підтримку, наземні сили будуть атакувати і уповільнювати рух роботів.

Після відбиття атак вантажників, час дослідити вантаж, що так їм необхідний.

Карта[]

Повідомлення при виконанні[]

"Ви відбили атаки "Гіперіону" та пограбували партію товару. Саме така акція принесла б Вам величезну повагу М'ясників, якби вони не були абсолютно тупими і / або божевільними."

Примітки[]

  • Напис на маяку: "Маяк для виклику М'ясників."
  • На відміну від звичайних бандитів в Тисячі Розрізів, психи, мародери та голіафи не будуть носити обладнання М'ясників. Це особливо помітно на голіафах, які будуть одягнені стандартно.
Advertisement