FANDOM

Охолоджена Помста
Охолоджена Помста
Локація Перспектива
Видає Моксі
Рівень 23
Нагорода 4563 XP, модифікатор гранат Посмішка Смерті
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Охолоджена Помста (англ. Hell Hath No Fury) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Моксі в локації Сховище. Виконується в локації Перспектива.

ОписРедагувати

У Моксі свої причини ненавидіти Джека.

Раніше Моксі організовувала на Арені турніри для відчайдушних бійців. Але в помсту за зраду, Красунчик Джек спалив Арену вщент.

Моксі нещодавно дізналася, що Джек збирається побудувати власну арену в Перспективі. Такого приниження вона не стерпить.

Моксі попрохала вас дістатися до Перспективи і зірвати будівництво арени.

ЦіліРедагувати

ПроходженняРедагувати

У Перспективі знаходимо прораба Джаспера (див. карту), усунемо його (див. статтю про нього) і візьмемо ключа. За допомогою ключа відкриваємо контейнер, звідки забираємо вібухівку. Встановлюємо її на дамбі, щоб затопити будівельний майданчик.

КартаРедагувати

"Зі смертю прораба і затопленням будівничого майданчика, спрага Моксі помститися була втамована. Поки що."

ПриміткиРедагувати

  • З прораба Джаспера може випасти щит Сингуляр.
  • В режимі Істиного Шукача бос має ім'я - "прораб Расті".
  • В той час, коли в аудіодіалозі Моксі говориться, що Джек зруйнував її Арену через розлучення, в субтитрах сказано, що це сталося, коли Джек думав, що вона йому зраджує.
  • Назва місії (Hell Hath No Fury) - скорочена форма рядка Вільяма Конгріва (William Congreve), англійського драматурга і поета. Повністю рядок звучить: "Heaven has no rage like love to hatred turned, Nor hell a fury like a woman scorned" - слова Переза, Дія 3, Сцена 2 "Наречена в Жалобі" (англ. The Mourning Bride), 1697 р.