Advertisement
Останній Бій
Лінчвуд Останній Бій
Локація Лінчвуд
Видає Дошка Об'яв Лінчвуда
Рівень 25
Нагорода 5716 XP, реліквія Значок Помічника Шерифа
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Останній Бій (англ. Showdown) - побічне завдання в Borderlands 2, котре видається на Дошці Об'яв Лінчвуда в локації Лінчвуд. Виконується тут же. Завдання стає доступним після виконання завдань 3:10 До Бум-Буму та Банко Грабунко!.

Опис[]

"Стріляйте!"

Після всіх Ваших діянь в Лінчвуді, Шериф викликала Вас на дуель. Настав час довести, хто в місті головний.

Цілі[]

Проходження[]

Ідіть до точки 2 на карті. Шерифа будуть охороняти маршали (шибайголові кочівники) та Помічник Шерифа Уінгер. Можете розстріляти їх здалеку за допомогою ракетниці або гвинтівки. Для того, щоб убити Шерифа з пістолета, можете спочатку збити заряд щита та майже весь рівень здоров'я іншою зброєю, а потім добити пістолетом. Якщо Ви не влучите в помічника шерифа, то виконаєте і другу додаткову ціль.

Повідомлення при виконанні[]

"Дівчина Красунчика Джека зараз мертва, і тепер Ви шериф Лінчвуда. Зайнятний день, враховуючи всі обставини."

Примітки[]

  • Атаки в ближньому бою пістолетом з лезом не зараховуються як вбивство Шерифа пістолетом.
  • Раніше недоступна скриня за зачиненими дверима в гаражі, який розміщений в будівлі, на даху якої і з'являється Шериф, стає доступна.
  • См3рт3джб4н Ґейдж може убити помічника шерифа без провалення додаткової цілі "...і не влучіть в помічника шерифа".
  • При вбивстві Шерифа, існує шанс випадіння унікального пістолету Закон або унікальної реліквії Значок Шерифа.
  • Завдання посилається до відомої пісні Боба Марлі "I shot the sheriff", в якій співається "I shot the sheriff, but I didn't shoot the deputy", тобто "Я пристрелив шерифа, але я не стріляв в його помічника".
Advertisement