Advertisement
Особиста Записка
Особиста Записка
Локація Морозильник
Видає ЕХО-запис з голіафа
Рівень 17
Нагорода $308, 2903 XP, Тостер
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Особиста Записка (англ. Note for Self-Person) - побічне завдання в Borderlands 2. Можна отримати, підібравши ЕХО-запис після вбивства голіафа, в локації Морозильник. Це завдання стане доступним тільки після проходження завдання Непривітність.

Опис[]

Вряди-годи у голіафа з'явилася розумна думка...

В Морозильнику голіаф на ім'я Кранк влаштував схованку зі зброєю. Знайдіть цю схованку.

Цілі[]

  • Знайти схованку зі зброєю.
  • Прибрати кригу.
  • Убити 10 коротунів (Додатково).

Проходження[]

ЕХО-запис з квестом випадає з убитого голіафа, який знаходиться під зруйнованим мостом, перед спуском до крижаного озера з мешкаючими там кристалісками, або ж голіаф може знаходитись нижче: біля озера, перед виходом із локації. Завдання приводить Вас до місця під назвою Заглибина Кришталевого Кігтя. Це велика зала, що об'єднує щурячий лабіринт Грот Льодяного Черева та ту частину карти, де знаходиться Раккмен. Після зачистки місцевості, знищіть кригу, в яку закувана скриня Даль. Як тільки Ви відчините скриню, відтане шибайголовий голіаф Кумполом, що стоїть позаду скрині. Вбийте його та отримайте нагороду - унікальну ракетницю Тостер.

Зміст ЕХО-запису[]

Голіаф Кранк: Кранк потрібно згадати, де купа зброї Кранк купив. Кажи слова, людино зброї.
Маркус: В останній раз, Кранк, я відправив цю зброю твоєму брату в Морозильник. Ясно?
Голіаф Кранк: Ти віддавать Кумполому? Гаразд. Але де купа зброї?
Маркус: Я ж сказав тобі...
Голіаф Кранк: Кранк забути. Скажи знову або Кранк знімати шолома...

Повідомлення при виконанні[]

"Ви знайшли схованку зброї Кранка. Або, як сказав би сам Кранк: "Ти знаходиш зброя-бам-коробку за багато-багато нагороди."

Примітки[]

  • Підвищений шанс, що при вбивстві, із Кумполома може випасти легендарний ружбай Ружбай Тавариша Следжа.
  • Голіаф не зронить ЕХО-запис, доки не пройдене завдання "Непривітність", так як воно відкриває необхідну для цього виконання частину карти.
  • Розлючений голіаф також не зронить ЕХО-запис.
  • Інколи голіафа в локації може не бути.
Advertisement