FANDOM

Огляд
Огляд Мал
Заціни цей чудовий вид.
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Ракетниці
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз )
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Огляд - Варіанти

Огляд (англ. Panorama) - звичайна ракетниця виробництва виключно Маліван в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Ракетниці від Маліван відрізняються середнім для свого класу показником ушкодження. Цей недолік компенсується: шансом стихійного ушкодження (у півтора рази більше, ніж у конкурентів) та значенням його величини (майже на 20% більше), високою швидкістю польоту ракет і кращою в класі влучністю. Ракетниці цього виробника при влучанні створюють два вибухи, кожен із яких може ушкодити ворога стихійним ефектом, що збільшує його вірогідність до дуже високого значення. Ракетниця даного типу може мати будь-яку стихію, крім вибуху, незалежно від рідкості.
Огляд оснащується фірмовим стволом від Маліван, який дещо підвищує точність, ушкодження та швидкість польоту ракет.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Огляд може використовуватись в типовій для ракетниць манері, проте, внаслідок унікального стихійного ефекту післядії, ракетниця не підходить для використання з поглинаючими щитами, з такими як Симулянт, оскільки вони не здатні поглинути цей ефект.