FANDOM

ОМГ
ОМГ
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Шльоп
стихія: Вибух
Гра Borderlands 2
Варіанти ОМГ - Варіанти

ОМГ (Особливо Маленька Гармата) (англ. Pocket Rocket) - унікальний пістолет виробництва Торрг в Borderlands 2. Може бути отриманим з Торгівельних Автоматів Торрга в доповненні Велика Різанина Містера Торрга використовуючи Жетони Торрга.

Опис і використанняРедагувати

Чи було у Вас коли-небудь таке відчуття... - витрачає 2 патрони за постріл. Підвищене ушкодження, швидкість снаряду, розмір магазину і радіус вибуху. В оригінальній грі, ОМГ може генеруватися з префіксами, як у автоматів Торрга.

ОМГ швидко витрачає пістолетні патрони, але заповнює це вражаючим вихідним ушкодженням і може ушкодити кількох ворогів набагато простіше, ніж інші звичайні револьвери від Торрг. Зі своїми доступними бонусами до розміру магазина, ушкодження пістолета і регенерації набоїв, ОМГ є привабливим варіантом для Сальвадора. Крім того, Акстон і Кріґ можуть скористатися його вибуховим ушкодженням.

ПриміткиРедагувати

  • Подвійного Проникнення ОМГ витрачатиме 4 набої за постріл і вистрілюватиме 2 снаряди одночасно.
  • Оригінальна назва пістолету - Pocket Rocket, що є назвою найкращої стартової руки в Техаському покері (пара тузів).
  • За основу для текстури унікального матеріалу ОМГ виявляється взято скін налаштування зовнішнього вигляду під назвою Демон Швидкості Торрг.