Advertisement
Не Чекали, а Ми Приперлися
Локація Бар "Шибайголовий Ліхтар"
Видає Моксі
Рівень 50
Нагорода $6502, 9777 XP щит / автомат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Сюжетне

Не Чекали, а Ми Приперлися (англ. Breaking and Entering) - одинадцяте сюжетне завдання в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2. Видає Моксі. Виконується в локації Арена Торрга.

Опис[]

Тепер від бою з Пістоном Вас відділяє тільки одна людина - підліток-гладіатор на ім'я Комар. Моксі сказала, що він укрився у Кузні Торрга. Йдіть туди і прибийте його, як муху. На жаль, Кузню хтось замкнув. Вам потрібно пробитися до Арени Торрга, проникнути до зони безпеки та викрасти ключа.

Цілі[]

  • Повернутися до Арени.
  • Викрасти ключа.
  • Залишити Арену.
  • Увійти до Кузні.

Проходження[]

Ця міссія включає в себе похід до зовнішнього кільця Арени Торрга для викрадення ключа від Кузні. Обіг по колу знову виявиться насиченим різноманітними вантажниками Торрга, котрі атакують усіх в полі зору і, власне, розміщенням ключа на ящиках в дальньому кінці кола. Після того, як ключа отримано, огорожу в кінці можна перестрибнути, щоб скоротити шлях, а не повертатися по колу назад. Потім ключа необхідно віднести до Кузні.

Повідомлення при виконанні[]

"Ви дісталися Кузні Комара. Тепер Вам необхідно просто відкрити точки доступу до його лігва."

Відеопроходження[]

Advertisement