Advertisement

Опис[]

Нестримність (англ. Rampage) – друга гілка навичків Сальвадора, що націлена на збільшення боєзапасу та активне використання активного навичку.
Іншими гілками навичків Сальвадора є Одержимість і Залізобетонність.

Навички[]

Навык Эффект НестримністьСальвадор
1
✪
✪

Навичок надає зброї шанс не споживати набої при стрільбі. Чим нижче рівень здоров'я та щитів Сальвадора, тим вище шанс не споживати набої.
✪
✪

Навичок збільшує максимальний розмір магазину і носимий боєзапас для усієї зброї.
2
✪
✪

Навичок надає вищу швидкість перезаряджання і підвищене ушкодження ближнього бою.
✪
✪

Навичок збільшує тривалість Шибзострілова.
3
✪
✪

Навичок збільшує швидкість відновлення Шибзострілова.
✪
✪

Навичок надає зменшення віддачі і шанс покращити точність з кожним влучанням під час Шибзострілова.
✪
✪

Після вбивства ворога всі зроблені постріли матимуть шанс додати набої в магазин натомість споживання набоїв.
4
✪
✪

Навичок після вбивства ворога під час дії Шибзострілова збільшить тривалість активного навичку.
✪
✪

Дозволяє Сальвадору під час Шибзострілова кидати дві гранати замість однієї. На другу гранату не витрачається боєзапас.
5
✪
✪

Постріли по ворогам знижують тривалість відновлення Шибзострілова. Цей ефект може відбуватися кожні 3 секунди.
6
✪
✪

Під час Шибзострілова так довго, наскільки утримується кнопка стрільби, зброя персонажу підвищуватиме швидкострільність і перезаряджання.
Навички Сальвадора
Шибзострілово
Одержимість Нестримність Залізобетонність
Advertisement