FANDOM

ОписРедагувати

Нестримність (англ. Rampage) – друга гілка навичків Сальвадора, що націлена на збільшення боєзапасу та активне використання активного навичку.
Іншими гілками навичків Сальвадора є Одержимість і Залізобетонність.

НавичкиРедагувати

Навык Эффект НестримністьСальвадор
1
Неймовірність
GenericIcon5

Навичок надає зброї шанс не споживати набої при стрільбі. Чим нижче рівень здоров'я та щитів Сальвадора, тим вище шанс не споживати набої.
Через Край
GenericIcon5

Навичок збільшує максимальний розмір магазину і носимий боєзапас для усієї зброї.
2
Рефлекс - Твоя Сила
GenericIcon5

Навичок надає вищу швидкість перезаряджання і підвищене ушкодження ближнього бою.
Коллос
GenericIcon5

Навичок збільшує тривалість Шибзострілова.
3
Вже Готовий!
GenericIcon5

Навичок збільшує швидкість відновлення Шибзострілова.
Тримай Рівно
GenericIcon1

Навичок надає зменшення віддачі і шанс покращити точність з кожним влучанням під час Шибзострілова.
5 чи 6 Пострілів
GenericIcon5

Після вбивства ворога всі зроблені постріли матимуть шанс додати набої в магазин натомість споживання набоїв.
4
Е-ге-гей-галі-галі!
GenericIcon5

Навичок після вбивства ворога під час дії Шибзострілова збільшить тривалість активного навичку.
Подвійна Радість
GenericIcon1

Дозволяє Сальвадору під час Шибзострілова кидати дві гранати замість однієї. На другу гранату не витрачається боєзапас.
5
Лови Кулю!
GenericIcon5

Постріли по ворогам знижують тривалість відновлення Шибзострілова. Цей ефект може відбуватися кожні 3 секунди.
6
Стріляй, скільки хочеш
GenericIcon1

Під час Шибзострілова так довго, наскільки утримується кнопка стрільби, зброя персонажу підвищуватиме швидкострільність і перезаряджання.
Навички Сальвадора
Шибзострілово
Одержимість Нестримність Залізобетонність