FANDOM

Неогенератор
Неогенератор
Я непроникний!
Виробник: Ансін Лого б
Тип: Щити
Модель: Адаптивний щит
стихія: Лікування
Гра Borderlands 2
Варіанти Неогенератор - Варіанти

Неогенератор (англ. Neogenator) - легендарний щит виробництва Ансін в Borderlands 2.

Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю. Має підвищений шанс випадіння з ПсихоВука в локації Морозна Ущелина та Саллі Коваля в доповненні Криваві Вечори Т.К. Баха.

Опис і використанняРедагувати

Оскільки непроникний щит стоїть всередині тебе - підвищений максимальний рівень здоров'я і регенерація здоров'я. Високий стихійний опір. Знижена ємність щита.

Неогенератор пропонує регенерацію здоров'я обернено пропорційну ємності щита, що залишається, проте припиняється у випадку виснаження щита. Ушкодження, що отримується поки щит активний, підвищує відновлення здоров'я.

Неогенератор краще підходить для тривалого бою, в якому власник постійно отримує ушкодження і відновлюється від нього. Він не може пережити "альфа-удари", такі як з ракетниць або атаки рейдових босів, як і інші щити.

Серафімський щит Еволюціонатор працює подібно до Неогенератора з тією різницею, що Еволюціонатор має більшу ємність (для еквівалентних щитів одного рівня і з однаковими компонентами, ємність Еволюціонатора вдвічі більша за ємність Неогенератора) з недоліком наявності злегка довшої затримки перезаряджання і нижчої швидкості перезаряджання. Обидва щити несуть однакове посилення, регенерацію і стихійний опір, що забезпечує їх мати однакові компоненти.

Як і з усіма Адаптивними щитами, при початковому екіпіруванні Неогенератор не має стихійного опору. Він не отримає стихійного опору доки не отримає стихійне ушкодження. Щит втрачає свій опір після виснаження.

ПриміткиРедагувати