FANDOM

Незвичне Лікування (англ. Restoration) – навичок Майї, який знаходиться у 2-му ярусі гілки Гармонія.

«Термінова вакцинація... свинцем!»

ОписРедагувати

Навичок дозволяє Майї лікувати її союзників, стріляючи в них, також навичок збільшує максимальний рівень здоров'я Майї.

ЕфектиРедагувати

  • Лікування: +6% за рівень навичку;
  • Максимальне здоров'я: +3% за рівень навичку.
Рівень 1 2 3 4 5
Лікування +6% +12% +18% +24%+30%
Здоров'я +3% +6% +9% +12%+15%
Рівень 6 7 8 9 10 11
Лікування +36% +42% +48% +54% +60%+66%
Здоров'я +18% +21% +24% +27% +30%+33%

Може бути підвищений до 11 рівня за допомогою модифікаторів Клірик, Медсестра та Легендарна Медсестра.

Лікування може допомогти в ланці завдань, котрі містять в собі істоту або об'єкт для захисту від ушкодження чи руйнування.

ПриміткиРедагувати

  • Під час стрільби по союзнику 6/12/18/24/30% (що відповідає рівням навичку 1-5) ушкодження зброї конвертується на здоров'я. Наприклад: якщо в союзника з максимальним рівнем здоров'я 200 одиниць при наявних 20 одиницях вистрілити з пістолета з рівнем ушкодження 40 одиниць, то з навичком Незвичне Лікування 1 рівня союзник отримав би 2.4 одиниці здоров'я за постріл, а при 5 рівні навичку союзники отримають 12 одиниць здоров'я.
  • Гранати лікують союзників тим же чином, що і зброя. Проте атаки ближнього бою не лікують.
  • Навичок може лікувати турель Акстона та Смерт3джб4на Ґейдж.
  • Перебуваючи в режимі Боротьба за Життя та будучи відроджуваною, Майя може стріляти та зцілювати її союзників, щоб забезпечити їх власну виживаємість. Це може бути корисно в розпалі інтенсивної перестрілки, в якій вороги можуть бути занадто потужні для отримання Другого Дихання, щоб запобігти обом членам опинитися в Боротьбі за Життя.
  • Навичок Незвичне Лікування може перевизначити дію навичку Різанина На Смак зі стихійною та нестихійною зброєю.
    • Проте, Вїдлива Хмара буде працювати з навичком Різанина На Смак, визначаючи Кріґа в якості ворога, та швидко відправить його в режим Боротьба за Життя.
  • Навичок Незвичне Лікування може бути використаний для ремонту неживих руйнованих об'єктів з індикаторами здоров'я, такі як генератори підняття прапорів у завданні Прихватизація.
  • Лікувальне ушкодження, завдане союзникам, проявляється в якості червоних бульок або сфер, і якщо здоров'я вже не повне, то певна кількість відновлюється.

Навички Майї
Захоплення
Рух Гармонія Катаклізм