FANDOM

ОписРедагувати

НеВелика Катастрофа (англ. Little Big Trouble) – друга гілка навичків Ґейдж, яка фокусується на посиленні стихійного ушкодження, але восновному ушкодження від електрики (шоку). Дає деякі стихійні здібності Смерт3джб4ну, на кшталт потужного лазера, шокового вибуху та властивості завдавати в ближньому бою стихійне ушкодження, яким його зарядить Ґейдж.

Іншими гілками навичків Ґейдж є My Best Friend і Упорядкований Безлад.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект НеВелика КатастрофаҐейдж
1
З Перцем
GenericIcon5

Навичок покращує шанси Ґейдж заподіяти стихійні ефекти стану на ворогів.
Ізолятор
GenericIcon5

Навичок покращує якість щитів Ґейдж. Надає опір електричному ушкодженню та збільшує ємність щита.
2
Грозовий шторм
GenericIcon5

Навичок забезпечує Ґейдж здібність створювати масивний шоковий вибух кожного разу, коли вона убиває жертву критичним влучанням, або кожного разу, коли Смерт3джб4н убиває ворога.
Погляд Смерті
GenericIcon1

Навичок надає Смерт3джб4ну здатність стріляти потужним тепловим променем з його ока.
Маніакальна Мавпочка
GenericIcon5

Навичок покращує ушкодження ближнього бою Смерт3джб4на, а також ушкодження власних атак ближнього бою Ґейдж.
3
Електричне Обпалення
GenericIcon5

З цим навичком електричне ушкодження, яке завдає Ґейдж, отримує здатність підпалювати ворогів, додаючи також вогняне ушкодження.
Шок і Тре-е-е-мтіння!
GenericIcon1

Під час перезаряджання зброї Ґейдж навичок призводить до електричного вибуху, котрий ушкоджує ворогів поблизу.
Шокуюча Відьмочка
GenericIcon5

Кожного разу після вбивства ворога Ґейдж завдає підвищене вогняне, електричне і корозійне ушкодження стихійного стану на короткий період часу.
4
СфероСтріл
GenericIcon1

З цим навичком Смерт3джб4н може випускати вибухову шокову сферу для масивного електричного ушкодження ворогів, що поблизу.
Проводова Мовчанка
GenericIcon5

Навичок покращує пряме шокове ушкодження та шокове стихійне ушкодження стану, котре може завдавати шоковою зброєю Ґейдж.
5
ЗаЗБоГійся
GenericIcon5

Якщо Ґейдж не може стріляти у ворога короткий проміжок часу, то вона отримує очко навичку ЗаЗБоГійся до максимальної кількості 5 очок. Коли вона влучає у ворога, всі очки споживаються. Чим більше очків навичку спожито, тим більший шанс зашлакувати ціль.
6
Яскраві Спалахи
GenericIcon1

Навичок надає Ґейдж потужності наповнити пазурі Смерт3джб4на стихійним ушкодженням.

Навички Ґейдж
Смерт3джб4н
My Best Friend НеВелика Катастрофа Упорядкований Безлад