FANDOM

Накаямарама
Накаямарама
Локація Харибдовий Гай
Видає Клептреп
Рівень 50
Нагорода $6502, 29331 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Накаямарама (англ. Nakayama-rama) - побічне завдання в доповненні Велике Полювання Сера Хаммерлока до Borderlands 2. Видає Клептреп в локації Харибдовий Гай. Виконується в цій же локації.

ОписРедагувати

"Тримайте своїх друзів близько..."

Дізнайтесь про професора Накаяму ще більше.

ЦіліРедагувати

  • Підібрати записи з даними: 0/4

ВиконанняРедагувати

Всі чотири ЕХО-записи розміщені в районах, населених дикунами. Бій проводиться на різних дистанціях, з дикунами, що виходять із будівель і часто мають чудові кути для стрільби, оскільки вони стріляють вниз з піднятих балконних проходів по незахищеним Шукачам Хранилища. Вибухові і запальні атаки, спрямовані проти них, добре доповнюються модифікаторами гранат, котрі можуть досягати прихованих або частково прихованих цілей.

Кожен ЕХО-запис знаходиться в районі, близькому до інших місій і досягнень, таким чином ефективний підхід повинен розглядати ЕХО-записи Накаями, як додаткові цілі, під час виконання інших завдань, а також періодично перевіряти журнал завдань на предмет записів поблизу.

"Ви дізналися дещо про Накаяму. Нічого, що фактично допоможе вбити його, звичайно, але все ж - щось."

Журнал професораРедагувати

Основна стаття: Накаямарама/Журнал професора

ПриміткиРедагувати

  • Запис з даними: "Запис найекстремальнішого супер смертельного злого екстраординарного генія-лиходія, якого Пандора коли-небудь бачила! Ні, насправді!"

Акстон - Накаямарама (Велике Полювання Сера Хаммерлока)