Advertisement
Моє, Все Моє
Локація Сховище
Видає Ліліт
Рівень 14
Нагорода 2069 XP, 4 ерідію
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Моє, Все Моє (англ. The Pretty Good Train Robbery) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Ліліт в локації Сховище. Виконується в локації Тундра-Експрес.

Опис[]

Якщо коли-небудь Вам хотілося вбити людину, котра говорить «Ламати-копати!», то це завдання для Вас.

Ліліт попросила Вас оглянути ерідієву штольню в Тундрі-Експрес. Неочищений ерідій в чужих руках - тобто той, який знаходиться не у Вас, Ліліт або Роланда - становить величезну небезпеку, через це Ліліт доручила Вам очистити штольню від розбійників і з'ясувати, куди вони відправляють ерідій.

Цілі[]

  • Оглянути эрідієву штольню.
  • Убити розбійників-шахтарів.
  • Убити старателя Зіка.
  • Убити старателя Зіка за допомогою шлаку (додатково).

Проходження[]

Місія проходить біля Шахти Кротової Гори, де на горнозбагачувальному комбінат отримують ерідій. Зона населена різноманітними бандитами, включаючи тунельних землекопів (англ. tunnel diggers), котрі будуть зникати під землею і вилазити на поверхню без попередження. Потрібно вбити 10 шахтарів, щоб виконати ціль місії, хоча шахтарів, насправді, більше.

Як тільки 10 шахтарів буде убито, з'явиться інша ціль - убити старателя Зіка. Його можна знайти на найвищому рівні шахти, куди можна дістатися за допомогою пари конвеєрів в центрі Шахти Кротової Гори. На шляху конвеєрів будуть каменедробарки, які виглядають доволі небезпечно, але в дійсності пошкодження від них не особливо сильні. Рухайтесь швидко і пошкодження буде мінімальним (ухилятися від них важко та й не дає значно кращого результату).

Старатель Зік - сильний кочівник, але використання шлакової зброї може прискорити його загибель і Ви виконаєте додаткову ціль. Його постріли не дуже потужні, але він також кидає гранати і це робить його небезпечним противником. Можна відступити назад до бази шахти для відновлення рівня здоров'я і набоїв - старатель Зік не буде за Вами слідувати. Після смерті, з нього випадає ЕХО-запис, в якому детально розповідається про його минулий зв'язок з Гіперіоном (Містер Блейк обіцяє кругленьку суму за кожен шматок ерідію. При цьому пояснує, на що ці гроші можна витратити).

Повідомлення при виконанні[]

"Ви з'ясували, що розбійники-шахтарі торгують ерідієм з Гіперіоном, чомусь думаючи, що Гіперіон в кінці не знищить їх і не забере іхні гроші назад. В будь-якому випадку, ви допомогли шахтарям обійтись без посередника."

Відеопроходження[]

Сальвадор_-_Моє,_Все_Моє

Сальвадор - Моє, Все Моє

Примітки[]

  • Назва квесту - фраза Ліліт в першій частині, при відкриванні скринь.
  • Якщо Зік буде убитий, а ЕХО-запис не взятий, то запис з'явиться повторно на барелі в північному кінці підвищення при перезапуску гри. Місцезнаходження ЕХО буде підсвічено на карті маркером.
  • Можливо, що ЕХО вилетить на велику відстань (навіть за межі карти). Однак, після очікування біля 5 хвилин, ЕХО знову з'явиться на трупі старателя Зіка.
Advertisement