FANDOM

Молочай
Moloko
Виробник: Владоф Лого б
Тип: Гвинтівки
стихія: Вогонь Корозія Шок Шлак
Гра Borderlands 2
Варіанти Молочай - Варіанти

Молочай (англ. Moloko) - E-Tech гвинтівки виробництва Владоф в Borderlands 2. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

E-Tech зброя однозначно є високоякісною, за базовими характеристиками не поступається фіолетовій.

В цілому має надзвичайно швидку стрільбу, снаряди відбиваються від поверхонь або ворогів, в яких влучають. Щодо наземних ворогів, часто доречно стріляти в підлогу і дозволити віддачі підняти зброю, а постріл від підлоги відскочить і влучить у ворога. Особливо це корисно проти захищених щитом кочівників. Оскільки гвинтівка щвидко стріляє, то вона діє більш подібно до автомата з невеликим магазином. Навичок Дриль Зер0 не впливає на цю зброю.

Оскільки Молочай є гвинтівкою, то вона має дуже високий шанс стихії, що дозволяє найкраще використовувати зброю Мехромантці та Сирені. Мехромантка може використовувати гвинтівку дуже добре або з гілкою навичків Упорядкований Безлад, або з гілкою неВелика Катастрофа. Упорядкований Безлад використовує той факт, що Молочай має високу швидкість стрільби, чудову влучність, маленький розмір магазину і вражаюче ушкодження. неВелика Катастрофа працює найкраще з шоковою Молочай, роблячи атрибути гвинтівки набагато кращими.

Молоко, оскільки є E-Tech зброєю, страждає від зниженого модифікатора критичного ушкодження. Через це вона завдає приблизно половину ушкодження при критичному влучанні, порівняно з однорівневими, одного виробника гвинтівками фіолетової рідкості і, до того ж, використовує вдівічі більше боєприпасів.

ПриміткиРедагувати

  • Оригінальна назва є транслітерацією російського слова "Молоко", та є посиланням до надсат – видуманого мовного сленгу з книги «Механічний апельсин».