Advertisement
Млинцепокаліпсис
Млинцепокаліпсис
Локація Притулок Розпеченого Каменю
Видає Моксі
Рівень 61
Нагорода $90477 , 9200 XP
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Млинцепокаліпсис (англ. Post-Crumpocalyptic) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2.

Опис[]

"Ніколи не бийся з пустим шлунком."

З тих пір, як Красунчик Морган застосував зловісне заклинання млинцепокаліпсису, жителі Притулку Розпеченого Каменю відчайдушно запасають їжу. Моксі попросила Вас зібрати всі млинці, які попадуться Вам на шляху.

Цілі[]

  • Зібрати млинці в Притулку Розпеченого Каменю: 0/3.
  • Зібрати млинці в Непримітному Порту: 0/3.
  • Зібрати млинці в Лісі: 0/3.
  • Зібрати млинці в Зажерливих Шахтах: 0/3.
  • Зібрати млинці в Лігві Вічних Страждань: 0/3.

Виконання[]

Завдання починається, як простий пробіг з пошуком через Притулок Розпеченого Каменю, і може бути виконане у зв'язці з іншими місцевими завданнями. Місця розташування млинців приблизно співпадають з локаціями і районами, в яких відбувається сюжетна лінія, таким чином, за умови, що ви повернетесь до Непримітного Порту перед походом до Лісу, надалі млинці можуть бути зібрані під час прогресу сюжетних завдань.

Одна тарілка з млинцями в Притулку Розпеченого Каменю викопується з напівпохованого скелета в районі, що патролюється павуками, а друга тарілка "відпочиває" на ящику і укривається відносно слабким Скелетом-Коротуном. Третя тарілка розташована під будинком, шлях до якої проходить по сумнівно натягнутому канату, що протягнутий по сталевому тросу.

Наступне млинцеполювання відбувається в Непримітному Порту, де різноманітні скелети зустрічаються біля кожної знайденої тарілки з млинцями. Найближчі млинці до Притулку Розпеченого Каменю розміщуються на піднятій позиції в будинку району Гамлет Швидкого Проходження (Hamlet of Swift Passing Through). Їх можна отримати, зістрибнувши зі скель на дах, а потім зістрибнути на платформу. Скелети, включно з Містером КісткоДупом, зустрінуться на шляху до другої партії млинців, котра знаходиться на ящику в Піщаній Косі Нечастих Прогулянок (Sandbar of Infrequent Walks). Відчиняються двері поряд і з'являється засідка скелетів, мислівці за млинцями можуть бути здивовані видом Шибайголового скелета, котрий насувається на них в Доках. Остання в цій локації тарілка з млинцями знаходиться в районі, шлях до якого пролягає через битву поодиноких Кам'яних Големів і груп скелетів в Покинутих Руїнах (Forlorn Ruins). Першого зіткнення можна уникнути простим пробігом повз противника, хоча в другому зіткненні краще розправитися з усіма ворогами для легшого дослідження скрині та отримання тарілки з млинцями.

Ліс є третьою зоною для "зачистки" від млинців, і Кузня Старого Ґлена є місцем пошуку ще однієї тарілки з млинцями. Цього разу у відрі, котре потрібно витягнути за допомогою лебідки з колодязя. Деревані є основними мешканцями земель біля кузні. Інша тарілка з млинцями може бути знайденою на трупі в улоговині Табору "Кривавих Дерев". Тут також є лігво павуків, і павуки будуть одразу ворожими до будь-кого, хто насмілиться наблизитись до цієї тарілки. Ще одна партія млинців може бути знайденою на шибениці в районі, густонаселеному орками. Постріл по з'єднанню між рамою і кабелем підтримки зронить шибеницю і зробить млинці досяжними.

Ще млинці "розкидані" по локації Зажерливі Шахти. Перші дві порції знаходяться в Мобільній Катівні. Одна тарілка з млинцями знаходиться на призупиненій платформі, котра зависла над поверхнею землі. Її можна опустити, знищивши барель поблизу. Друга тарілка з млинцями знаходиться в шахтному візку, котрий, при наближенні до нього гравців, поїде вниз схилом по рейковій дорозі. І хоча візок переміститься на значну відстань, отримання млинців залишається простим питанням - наздогнати візка і витягнути з нього тарілку. В цій локації залишається ще одна порція млинців: на призупиненій платформі біля Переправи чарівника, котра може бути отримана, коли гравці зістрибнуть на неї вниз із виступу над нею.

В локації Лігво Вічних Страждань теж є млинці. Перша порція знаходиться на виступі в шахті першого ліфта (приблизно на половині глибини шахти) на початку рівня. Ліфт переносить до Зали Підлабузника (Crawler Hall). Щоб дістатися млинців, спершу потрібно активувати платформу ліфта, а потім або стрибнути в шахту на виступ, або, проїжджаючи на платформі ліфта повз, встигнути схопити тарілку з млинцями. Друга порція млинців знаходиться на піднятому виступі в Колодязі Втамування Смерті, до якого можна дістатися просто піднявшись по драбині. Остання тарілка з млинцями знаходиться глибоко в шахті Сльози Плакальниці. Це місце знаходиться поблизу кінця рівня і до нього підходити буде більш доцільно з локації Лігво Дракона, отже гравці можуть зажадати відчинити доступ до Лігва Дракона, перед тим, як йти назад за млинцями. млинці знову розміщені небезпечно на виступі і потребують обережного зістрибування згори для їхнього досягнення.

Млинцева Епопея/Діалоги[]

Основна стаття: Млинцева Епопея/Діалоги

Карти[]

Повідомлення при виконанні[]

"Млинці. Печиво. Кекси. Це харчі героїв."

Примітки[]

  • Млинець: "Маслянистий. Поживний. Хрусткий."
  • В заглибленні шахти Сльоза Плакальниці в локації Лігво Вічних Страждань, коли знаходиться тарілка з млинцями, є Символ Хранилища.
  • Оригінальна назва завдання це повернення до лінії діалогу, промовленого Тіною під час завдання Ласкаво Просимо 1: Підготовка, коли Тіна згадує про "млинцепокаліпсис".
  • Під час місії, Тіна випадково вказує, що з того часу, як померли її батьки, вона вижила в більшості разів завдяки млинцям. Хвилюючись за її здоров'я, три оригінальних Шукача Хранилища оперативно запихають її салатом.

Відеопроходження[]

Кріґ_-_Млинцепокаліпсис_(Крихітка_Тіна_Штурмує_Лігво_Дракона)

Кріґ - Млинцепокаліпсис (Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона)

Advertisement