FANDOM

Меґґі
Меґґі
Ти також непрощений?
Виробник: Джейкобс Лого б
Тип: Пістолети
Модель: Меґґі
стихія: Без стихії
Гра Borderlands 2
Варіанти Меґґі - Варіанти

Меґґі (англ. Maggie) - легендарний пістолет виробництва Джейкобс. Меґґі можна отримати з будь-якого джерела здобичі, проте підвищений шанс випадіння з Міка Зафорда в локації Піски.

Опис і використанняРедагувати

Дружина Монті не виносить пустих балачок. - вистрілює шість куль, витрачаючи усього лише один патрон. Надзвичайно високе ушкодженння, відносно низька влучність. Фактично, револьвер вистрілює дробом. Ця родзинка зброї дозволяє дуже ефективно використовувати його на близькій і середній відстані. Таким чином, Меґґі є витонченою альтернативою ружбаям в бою. Також існують модифікації зі штик-ножем, більш потужною оптикою, збільшеним розміром магазина або ж із кулями, що рикошетять. Меґґі з префіксом "Подвійний" - найбільш корисна із можливих модифікацій цього ствола.

ПриміткиРедагувати

  • Назва пістолету і червоний текст, на відміну від більшості легендарної зброї, не є посиланням до поп-культури, а натомість тягнеться до знань в грі. "Монті" посилається до Монтгомері Джейкобса (Montgomery Jakobs), засновника корпорації Джейкобс; можна зробити висновок, що Меґґі була його дружиною і пістолет, можливо, був зроблений для неї.
  • Гайд по Borderlands Brady Games присвоює таке звання цьому пістолету: "Останній з відомої лінії "Машер".
  • В Borderlands: The Pre-Sequel цей пістолет в поєднанні з гілкою навичків Ніши Веселе Правосуддя створює потенційне ушкодження в секунду для рейд-босів. Останній її навичок в гілці По Одному На Кожну і активація її активного навичка Шоупад може знищити абсолютно рейд-босів відповідних до її рівня.
  • Якщо Меґґі генерується з префіксом "Подвійний", то він стріляє 10 снарядами по ціні двох патронів за постріл, навіть при тому, що він не запускає вдвічі більше снарядів.
  • Ворог з якого швидше за все падає Меґґі, Мік Зафорд, може бути переможеним, коли гравець на сторні Реднеків в кінці циклу завдань Кланові Війни. Роблячи таким чином, гравці втрачають можливість битися проти Реднеків, котрі мають підвищений шанс випадіння Шлагізатора.
  • Меггі може бути отриманий разом із Шлагізатором в одному проходженні, використанням стратегії "Зберегти і вийти/продовжити". Це виконується тільки вбивством Міка Зафорда після прийняття сторони Реднеків, і отримання пістолета, якщо він випадає. Опція, щоб обрати сторону, з'явиться знову після рестарту Borderlands 2.