Advertisement
Метаморфози
Локація Тундра-Експрес
Видає Сер Хаммерлок
Рівень 14
Нагорода 2069 XP, $219, пістолет-кулемет
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Метаморфози (англ. Mighty Morphin') - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Сер Хаммерлок в локації Сховище. Виконується в локації Тундра-Експрес.

Опис[]

Всі живі створіння прекрасні. Навіть огидні.

Сер Хаммерлок хоче, щоб Ви знайшли в Тундрі-Експрес варкідів, змусили їх трансформуватись, а потім ввели б у їхні кокони особливу сироватку, котра дозволить йому вівчити їх. Але будьте обережні: варкід не буде перетворюватись, якщо всі його побратими помруть. Крім того, Вам потрібні тільки кокони звичайних варкідів - шибайголові не годяться.
Побачивши метаморфози варкідів, Хаммерлок вжахнувся та попросив Вас убити якомога більше цих огидних тварюк.

Цілі[]

  • Взяти шприца з мутагеном.
  • Знайти варкіда.
  • Спостерігати за трансформацією.
  • Впорснути сироватку в стручок.
  • Убити варкіда-мутанта.
  • Взяти зразок тканин варкіда-мутанта.

Проходження[]

Відправляйтеся в Тундру-Экспресс та ідіть до ферми варкідів, яка розташована неподалік від точки швидкого переміщення. Коли Ви потривожите варкідів, побігайте небагато поряд і вони почнуть перетворюватися. Як тільки варкід обернеться в стручок, впорскуйте сироватку. Після вилуплення варкід-мутант буде шибайголовим і його потрібно буде вбити. Цю процедуру потрібно буде повторити декілька разів. Не викликайте одразу декілька мутантів, так як шибайголовий варкід-мутант - сильний противник.

Карта[]

Повідомлення при виконанні[]

"Ви допомогли Серу Хаммерлоку зрозуміти, що природа не завжди прекрасна. Це було б вельми зворушливо, якби не його негайна реакція: "О, Боже! Фу-фу-фу-фу! Убий їх всіх."

Відеопроходження[]

Сальвадор_-_Метаморфози-0

Сальвадор - Метаморфози-0

Примітки[]

  • Квестові речі:
    • Еволюційний шприц: Сила Дарвіна в Ваших руках.
    • Зразки варкіда-мутанта: Це, зазвичай, було частиною варкіда. Тепер - це проста річ, яку потрібно забрати. Таке життя...
  • Існує баг, через який варкід-мутант зникає, якщо гравці відходять занадто далеко від нього. Це є причиною неможливості виконання цілі "Вбити варкіда-мутанта". Вихід з локації або перезахід у гру дозволить зробити ін'єкцію сироватки у кокони варкідів і викликати варкіда-мутанта для подальшого прогресу місії. При цьому, кокони не будуть інтерактивними, але використання клавіші "E" на коконі, викличе перетворення у варкіда-мутанта.
  • Англ. назва завдання "Mighty Morphin'" - відсилка до шоу Mighty Morphing Power Rangers, в якому люди перетворювалися на супергероїв для того, щоб захищати Землю.
  • Українська назва є посиланням на поему давньоримського митця Овідія - "Метаморфози".
Advertisement