Advertisement
Магія Дитинства
Магія Дитинства
Локація Храм Тібідохуса
Видає Трахус-Тібідохус
Рівень 61
Нагорода 12 ерідія, 1840 XP
Гра Borderlands 2
DLC Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎
Тип завдання Побічне

Магія Дитинства (англ. The Magic of Childhood) - побічне завдання в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона‏‎ до Borderlands 2. Виконується в локації Храм Тібідохуса.

Опис[]

"Найманець. Шукач Хранилища. Няня.
Мабуть Вам варто запросити друзів."

Чарівник Трахус-Тібідохус попросив доглянути за його сином - Тібідохусом-молодшим. З'ясовується, що Тібідохуса-молодшого намагається убити натовп злодіїв. Чарівник Тібідохус просить захищати його сина будь-якою ціною. Якщо злодії зруйнують вежу Тібідохуса-молодшого, він загине.

Цілі[]

  • Наблизитись до сина Тібідохуса.
  • Поговорити з сином.
  • Захищати вежу.
  • Завершено хвиль: 0/5.

Виконання[]

Після того, як місія приймається, Тібідохус пояснює, що його син - це Тібідохус-молодший і дехто може бажати ушкодити його. Вхід до "Дитячої" знаходиться одразу біля виходу до Притулку Розпеченого Каменю справа, а син Тібідохуса знаходиться на вежі в центрі району. Коли з сином відбувається розмова, вежа підіймається, а через деякий час орки починають облогу вежі з усіх напрямків.

Нападники складаються зі орків-стрибунів із вогняними барелями, орків-саперів із електричними барелями та орків-селюків із вибуховими барелями. Їхня ціль - підірвати башту, поки Шукачам Хранилища необхідно вбивати їх до того, як вони можуть доставити свій вантаж.

Через відкриту географію Дитячої, постріли на велику відстань з гвинтівки підходять для знищення цілей на періферії арени. Проте, близько від вежі, ружбаї є ідельною зброєю для ураження барелів, таким чином і знищуючи орків, що несуть їх. Загалом, битва краще всього проводиться з влучною зброєю, що використовує швидкі снаряди, або з пострілами, що розширюються, чи зі зброєю з високою скорострільністю для знищення барелів.

Повідомлення при виконанні[]

"Наче батько, наче желатиновий куб."

Примітки[]

  • Текст повідомлення при виконанні завдання посилається до желатинового куба, типу монстрів в настільній рольовій грі Dungeons & Dragons (Підземелля і дракони).
  • Вогняні Орки-стрибуни можуть стрибати з виступів прямо на вежу, замість того, щоб бігти навколо вежі до входу, так як роблять Орки-сапери та Орки-селюки.

Відеопроходження[]

Advertisement