FANDOM

Людовік
12 фунтовик
"Хай живе революція і додатковий гарматний постріл!"
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Ракетниці
Модель: Др-риньк!
стихія: Вибух
Гра Borderlands 2
Варіанти Людовік - Варіанти

Людовік (англ. 12 Pounder) - унікальна ракетниця виробництва Торрг в Borderlands 2. Отримується в якості рідкісного випадіння з Великого Храпа в локації Примарний Рай.

Опис і використанняРедагувати

Nec Pluribus Impar, Стерво. - підвищене ушкодження, зменшений розмір магазину і велика швидкість перезаряджання. Стріляє гарматними ядрами по дугоподібній траєкторії, які при прямому влучанні вибухають або відскакують по параболічній траєкторії у разі влучання в інертну поверхню до вибуху. Початкове гарматне ядро може спричинити критичне влучання.

На відміну від інших ракетниць, ця зброя не підходяща для довгої відстані, проте Людовік має дуже велике ушкодження, порівняно з іншими однорівневими ракетницями.

ПриміткиРедагувати

Пустельний Яструб емблема

Емблема на корпусі Людовіка.

  • Людовік, як і Смердючка, Скнара, Врунгель, Веселий Роджер і Пустельний Яструб має на корпусі один і той же символ - орхідею зі схрещеними шаблями.
  • Нормальний 1-зарядний магазин Людовіка робить більшість зразків зброї несумісними з навичком Ґейдж Менше, швидше, легше, оскільки будь-яка кількість очок в навичку зменшить розмір магазину до "0" і зробить зброю нездатною стріляти.
  • Все-таки Людовік може генеруватися з аксесуаром (в файлах гри - "RL_Accessory_BodyMod_1_Mag"), який лише збільшить розмір магазину зброї - ракетниця має рукоятку та вихлопне сопло або від Торрг, або від Бандит. В іншому випадку магазин зброї залишатиметься фіксованим на одному заряді.
  • Руків'я від Торрг на цій зброї розширить розмір магазину ракетниці до 2. Якщо до того ж вона генерується з аксесуаром, що збільшує розмір магазина, то загальна ємність магазину ракетниці буде збільшена до 3 набоїв.
  • Затність завдавати критичне ушкодження робить Людовік значно ефективною проти кристалісків, в багатьох випадках потрібно лише один або два постріли в ногу, щоб убити їх навіть в режимі Величного Шукача.
  • Червоний текст є фразою на латині, яка не має відповідного дослівного перекладу. Ось найбільш поширені переклади: "І для багатьох рівний", "Понад усе", "Більше, ніж усе". Цей девіз був широко уживаний Людовіком XIV і часто відливався на стволах гармат.
  • Термін "12-Фунтовик" є загальним терміном для гармат, що стріляють 12-фунтовими снарядами.