FANDOM

Лицемір
[[|200px]]
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Гвинтівки
стихія: Вогонь Корозія Шок ( Шлак / Мороз )
Ігри Borderlands 2
Borderlands: The Pre-Sequel
Варіанти Лицемір - Варіанти

Лицемір (англ. Snider) - група звичайних гвинтівок виробництва виключно Маліван в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel. Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю.

Опис і використанняРедагувати

Гвинтівки від Маліван відрізняються високою вірогідністю тимчасового стихійного ефекту. Критичне ушкодження збільшене на 100% (або на 120%, у випадку наявності аксесуару на критичне ушкодження). Стріляють потужними стихійними зарядами, які завдають додаткового ушкодження по площі, яке складає 50% від базового.

Лицемір є надзвичайно потужною зброєю, котра має підвищене стихійне ушкодження і дуже високий шанс стихійного ефекту вартістю базового ушкодження, а також додаткове зменшення віддачі у варіантів зі стволом від Даль.
Лицемір може оснащуватись стволами від Даль і Маліван:

  • Ствол від Даль забезпечує знижене ушкодження та зменшену віддачу.
  • Ствол від Маліван забезпечує підвищені ушкодження, влучність, і ще велику вірогідність тимчасового стихійного ефекту.

ВаріантиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Оскільки Лицемір завдає одночасно і пряме ушкодження, і ушкодження по площі, то пряме влучання з гвинтівки має одразу дві можливості викликати тимчасовий стихійний ефект.