FANDOM

Легендарний Псих
Убийца Терраморфа Криг
САЛАТ ІЗ СОСКІВ!
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Мод. класу
Гра Borderlands 2
Персонаж: Кріґ
Варіанти Легендарний Псих - Варіанти

Легендарний Псих (англ. Legendary Psycho) - легендарний модифікатор класу для Психа виробництва Бандит в Borderlands 2.

Отримується випадковим чином з будь-якого відповідного джерела зі здобиччю. Має підвищений шанс випадіння з:

Опис і використанняРедагувати

"- Одного дня я втечу з цього пекла і тобі кінець.
- САЛАТ ІЗ СОСКІВ!"
– надає бонуси до 6 навичок, на противагу до звичайних 5, що гарантуються більшістю легендарних модифікаторів класу (за виключенням модифікаторів класу Легендарний Солдат та Легендарна Мехромантка).

  • Всі модифікатори Легендарний Псих надають слідуючі бонуси, максимальні значення яких можуть досягати:
    • Розмір магазину: +37%
    • Ушкодження від запалювання: +37%
    • Затримка підзарядки щита: +1.50 секунд

ПрефіксиРедагувати

Модифікатор класу Легендарний Псих не генерується з будь-якими додатковими префіксами.

Бонуси НавичківРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Це єдиний легендарний модифікатор класу, який має в якості атрибута негативний бонус - це полягає в підвищеній затримці підзарядки щита, хоча навички Кріґа, як правило, мають користь від довшої затримки.
  • На відміну від еквівалентних легендарних модифікаторів класу інших персонажів (напр. Легендарна Сирена, Легендарний Шибзостріл і т.п.) цей модифікатор класу не покращує відновлення активного навичку.
  • Цей модифікатор не збільшує пряме ушкодження вд вогню. Він впливає лише на ушкодження від запалювання.
  • Модифікатор класу Легендарний Псих є єдиним модифікатором класу, який носить дві різні цитати в якості особливого тексту. (Перша – від внутрішнього "Я" Кріґа, а друга – від його божевільної м'ясолюбної особистості.)