Advertisement
Ласкаво Просимо 3: Чайна Церемонія
Конченыйурод
Локація Тундра-Експрес
Видає Крихітка Тіна
Рівень 13
Нагорода 1820 XP, пістолет Чайник
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Ласкаво Просимо 3: Чайна Церемонія (англ. You Are Cordially Invited: Tea Party) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Крихітка Тіна в локації Тундра-Експрес. Виконується там же.

Опис[]

Тіна вирішила влаштувати чаєпиття в Тундрі-Експрес на честь злого, огидного розбійника на ім'я Хрін. Убийте всіх ворогів, шоб ці двоє змогли побути наодинці.

Цілі[]

  • Ударити Хріна
  • Ввімкнути генератора.
  • Відбивати атаки гостей.

Проходження[]

Спершу, ударьте Хріна та ввімкніть Генератора. Доки Тіна буде люб'язно бесідувати з Хріном, на Вас будуть нападати друзі Хріна. Першою хвилею підуть психи, потім - мародери, після чого - голіафи. В кінці на Вас будуть нападати Джагернаути та шибайголові мародери. Використовуйте гвинтівку для відстрілу противників на відстані, а коли вони підійдуть ближче, використовуйте будь-яку іншу зброю. По завершенні завдання Ви отримаєте унікальний пістолет Чайник.

Карта[]

Повідомлення при виконанні[]

"Якщо б всі чайні церемоніі закінчувались тим, що один з гостей був страчений струмом, багато старих романів були б значно більш популярні на Пандорі."

Відеопроходження[]

Зер0_-_Ласкаво_Просимо_3_Чайна_Церемонія

Зер0 - Ласкаво Просимо 3 Чайна Церемонія

Примітки[]

  • Якщо з бандитами битися за межами печери, Мордекай буде Вам допомагати.
  • Всі гості Тіни на Чайній Церемонії мають іменні картки. На картці Хріна написано: "Злий виродок, котрий убив моїх батьків" (англ. "Evil bastard who killed my parents").
Advertisement