Advertisement
Ласкаво Просимо 2: Агов!
Flesh-Stick
Локація Тундра-Експрес
Видає Крихітка Тіна
Рівень 13
Нагорода 2730 XP, $98, ракетниця / модифікатор гранат
Гра Borderlands 2
Тип завдання Побічне

Ласкаво Просимо 2: Агов! (англ. You Are Cordially Invited: RSVP) - побічне завдання в Borderlands 2. Видає Крихітка Тіна в локації Тундра-Експрес. Виконується там же.

Опис[]

Тіна вирішила влаштувати чаєпиття в Тундрі-Експрес, але вона не може знайти почесного гостя. Вона хоче, щоб Ви відшукали його та заманили до неї. Гостя звати Хрін і він знаходиться на водній переправі. Щоб привернути увагу Хріна, Вам потрібно час від часу стріляти в нього. Провокуйте його, щоб він йшов за Вами, але не убивайте.

Цілі[]

  • Знайти Хріна.
  • Заманіть Хріна в пастку.

Проходження[]

Йдіть до активної мітки на карті. Як тільки Ви будете поряд, Хрін побіжить за Вами. Просто біжіть до печери Тіни. Якщо псих втратить до Вас цікавість, вистріліть поряд (про всяк випадок змініть підсилюючий щит). Як тільки Хрін добіжить до печери, він потрапить в пастку і стане доступним наступне завдання - Ласкаво Просимо 3: Чайна Церемонія.

Карта[]

Повідомлення при виконанні[]

"При викраденні Хріна, спадає на думку стара пандорська приказка: "Ласкаво просимо на вечірку, приятель!"

Відеопроходження[]

Зер0_-_Ласкаво_Просимо_2_Агов!

Зер0 - Ласкаво Просимо 2 Агов!

Примітки[]

  • При вбивстві Хріна, місія буде провалена і її потрібно буде взяти повторно.
  • Мордекай не буде стріляти в Хріна.
  • Стріляючи Хріну під ноги, Ви будете привертати його увагу.
  • В англ. назві місії "You Are Cordially Invited: RSVP", абревіатура RSVP розшифровується як "répondez s'il vous plaît", що з французької означає - "Відгукніться, будь-ласка" (англ. Respond if you please). Це використовується в запрошеннях і вважається грубим не відгукнутися на запрошення (пропозицію) з RSVP.
Advertisement