FANDOM

ЛЕЗОБУМ!!!
МЕЧЕВЗРЫВ
ПОМ'ЯКШУЄ ДРАКОНЯЧЕ М'ЯСО В ПАСТУ!!!!
Виробник: Торрг Лого б
Тип: Ружбаї
Модель: Рівностріл
стихія: Вибух
Гра Borderlands 2
Варіанти ЛЕЗОБУМ!!! - Варіанти

ЛЕЗОБУМ!!! (англ. SWORDSPLOSION!!!) - унікальний E-Tech ружбай виробництва Торрг, що зустрічається в доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона до Borderlands 2. Отримується по завершенню завдання ЕксЬкалібурЪ.

Опис і використанняРедагувати

Тому що так сказав містер Торрг. - стріляє одним снарядом у формі меча, котрий після влучання вибухає, породжуючи три менших мечі, які при влучанні вибухають також (подібно роздільній гранаті). За постріл споживає 2 набої.

ЛЕЗОБУМ!!! є потужною зброєю, що завдає вибухового ушкодження. Повільними снарядами може бути складно зробити прямі влучання на іншій відстані, окрім близької. Але при влучанні ефект роздільної гранати дозволяє ружбаю залишатися корисним на довших відстанях. Повільність снарядів може бути виправлена з навичками Зер0 Ут3кти Від Кулі та Майї Прискорення, як це є з більшістю зброї з повільними снарядами.

Продовжуючи з вищесказаного, ЛЕЗОБУМ!!! - дуже точна зброя, і зі згаданими навичками він може легко збільшити свою відстань від короткої до середньої, що робить ружбай більш універсальним.

Можливо ушкодити того ж ворога дочірніми мечами безпосередньо після вибуху основного, якщо прицілитись в правильне місце, завдаючи такого ушкодження, що навіть найсильніші вороги можуть бути вбиті з одного пострілу. Це ушкодження радикально підвищується з додаванням аксесуару руків'я, що також генерує два додаткові снаряди, потроюючи ушкодження.

ПриміткиРедагувати

  • Ружбай може згенеруватися з префіксом "Повсякденний", що спричинить стрільбу 3 основними мечами замість 1, без витрати додаткових набоїв.
  • Схоже, що дочірні мечі є поєднанням меча і гранати.
  • Вбивства дочірніми снарядами зараховуються як вбивства гранатою і розвиватимуть досягнення Тягни за гак!.
  • Поглинаючі щити не здатні поглинути ушкодження від вибуху, роблячи неможливим блокувати вибухове ушкодження, на відміну від більшості ракетниць.
  • ЛЕЗОБУМ!!! - це перша і єдина E-Tech зброя виробництва Торрг.
  • Містер Торрг попросив Крихітку Тіну додати особливі можливості (дочірні мечі і вибуховий елемент) на зброю, що пояснює червоний текст.