FANDOM

Кунь-Фу
Кунь фу
Виробник: Бандит Лого б
Тип: Щити
Модель: Стероїдний щит
Гра Borderlands 2
Варіанти Кунь-Фу - Варіанти

Кунь-Фу (англ. Pun-chee) - серафімський щит виробництва Бандит в доповненні Велика Різанина Містера Торрга до Borderlands 2.

Отримується за кристали у Торговця Серафімів в локації Шибайголовий Кратер для Шибайголових.

Опис і використанняРедагувати

Як казав один мій знайомий китайський мудрець: "Випендрюється - дай перцю!" - покращена ємність, стероїдне ушкодження, швидкість перезаряджання і зменшена затримка перезарядки.

Кунь-Фу перевершує за всіма характеристиками стероїдний щит фіолетової рідкості з такими ж компонентами. Він переважно корисний для класів, які в свій ігровий стиль інтегрують ближній бій. Проте, знижена затримка перезарядки може зробити його менш ефективним при нанесенні стероїдного ушкодження, ніж інші стероїдні щити. Також може не співпадати стероїдне ушкодження, що забезпечується іншими названими щитами.

ПриміткиРедагувати

  • Кунь-Фу може генеруватися з конденсатором від Маліван, який гарантує персонажу опір до стихійного ушкодження. Також він може згенеруватися з конденсатором від Торрг для опору вибуховій стихії. Подібно до всіх серафімських щитів, ці варіанти не матимуть очікуваних префіксів ("Заземлений", "Вогнетривкий", "Лужний" або "Вибухостійкий").