Advertisement
Кулеметник Мел
Mad Mel
Фіг від мене ти втечеш!
Раса Людина
Фракція Противники
Статус Живий, можна вбити
Локація Мис Даль
Гра Borderlands

Кулеметник Мел (англ. Mad Mel) - лідер бандитів у Мис Даль. Один з босів в Borderlands.

Опис[]

Мел - лідер бандитів в даному регіоні. Лакі Зафорд сказав Скутеру, що це Мел відключив систему швидкого переміщення, для того, щоб подорожні з Файрстоуна й інших поселень не змогли потрапити в Нову Гавань. Кулеметник Мел знаходиться на арені, наприкінці локації Мис Даль, у вантажівці Монстр. З'являється в сюжетному завданні Лицарі доріг: Бандитський апокаліпсис.

Тактика[]

Як тільки ви приїдете на арену, ворота закриються, і в центрі арени з'явиться Мел. Допомагати Мелу будуть два Кур'єри й кілька психів, які бігають по арені. Мел атакує за допомогою ракетниці. Монстр рухається досить швидко, але часто стикається з іншими машинами і може застрягти на одному місці (зазвичай в центрі арени). У цей час потрібно їздити навколо нього і стріляти ракетами. Психів прибережіть для другого дихання, на той випадок, якщо вашу машину підірвуть. Додатково знадобляться ракетниці і ружбай.

На початку бою за допомогою гранатомета можна послабити Мела (а при великій кількості патронів знищити, навіть не в'їжджаючи на арену).

Примітки[]

  • Прізвисько "Кулеметник" - посилання на персонажа фільму Смертельні перегони (Кулеметника Джо).
  • В оригіналі персонажа звати Mad Mel - посилання на головного героя фільму Шалений Макс.
  • Мел не виникає на арені при проходженні 2.5

Advertisement