Advertisement
Назва Основний ефект Бонуси навичків
Волдир + Кількість гранат
+ Тривалість навичків убивства
✪
✪
Вбивство ворога кулею збільшує ушкодження ближнього бою Кріґа і зменшує Час Затримки Підривника гранат для кожного "очка Кровожерливості", що він має.

✪
✪
Для кожного рівня навичку Кріґ отримає +0.5% ушкодження зброї за кожне "очко Кровожерливості" протягом короткого часу після вбивства ворога гранатою або вибухом, а також надає більший шанс, що ворог убитий таким чином зроняє набої гранат.

✪
✪
Навичок збільшує кількість "очок Кровожерливості", які Кріґ може отримати від убивств в ближньому бою, і надає більше "очок Кровожерливості" за убивство в ближньому бою. Також убивство в ближньому бою надає додатково посилення ушкодження від гранат на короткий період часу.

Окраєць + Шанс підпалення
+ Ємність магазину
✪
✪
Навичок збільшує ушкодження ближнього бою та зброї (за винятком гвинтівок), але знижує кількість критичного ушкодження, яке завдає Кріґ для всієї зброї. Бонуси зростають, якщо Кріґ у вогні.

✪
✪
Якщо ушкодження за одиницю часу Стихійного Ефекту Стану завдається ворогам, то Кріґ отримує "очки Стихійної Ейфорії" зі швидкістю 1 "очко" за секунду, яке збільшує його розмір магазину та швидкострільність. Максимальна кількість "очок" дорівнює 20. Через певний проміжок часу кількість "очок" зменшуватиметься зі швидкістю 2 "очки" за секунду, у випадку якщо персонаж не завдав стихійного ушкодження за одиницю часу напротязі 2 секунд. "Очки Стихійної Ейфорії" не зникнуть, якщо Кріґ палає.

✪
✪
Атаки ближнього бою Кріґа, а також його кинута пилкосокира, матимуть шанс підпалювати ворогів. Його швидкість перезаряджання та влучність зброї також будуть збільшені, якщо він запалюється.

Жнець + Кмнд. тривалість навичків убивства
✪
✪
Це один з двох навичків, котрі призводять до генерації "очок Кровожерливості" при нанесенні шкоди супротивнику кулями.

✪
✪

✪
✪
Коли Кріґ убиває ворога, його шанс спричинити стихійний ефект стану радикально збільшується. Існує також можливість, що він підпалить себе, коли спричиняє ефект стану горіння на ворога (ворог палає).

М'ясо + Відновлення здоров'я
+ Затримка підзарядки щита
✪
✪
Навичок підвищує ушкодження ближнього бою, що завдає Кріґ, і ще більше посилює це ушкодження, якщо щит Кріґа розряджений або якщо магазин його зброї порожній.

✪
✪
Навичок дозволяє Кріґу збільшувати його швидкострільність, поки його щит розряджений, та підвищує затримку підзарядки щитів Кірґа.

✪
✪
Якщо Кріґ отримує ушкодження в той час як його щит розряджений, то це додає очко навичку, аж до максимально можливої кількості "20". Ушкодження ближнього бою і ушкодження ружбаїв, що завдає Кріґ, підвищується з кожним накопиченим очком. Кількість очок зменшується з постійною швидкістю одне очко за секунду.

Косарик + Ушкодження ближнього бою
✪
✪

✪
✪

✪
✪
Навичок значно підвищує ушкодження ближнього бою, яке завдає Кріґ, проте також надає шанс Кріґу ударити такою атакою самого себе.

Туша + Макс. рівень здоров'я
✪
✪
Навичок підвищує максимальний рівень здоров'я Кріґа на 10% за рівень навичку та затримку підзарядки щита на 0.5 секунди за кожен рівень навичку.

✪
✪
Якщо Кріґ отримує ушкодження, то Пилорамна Лють відновлюватиметься швидше та підзаряджатиметься навіть ще швидше, коли отримується безпосереднє ушкодження здоров'я. Напарники також можуть ушкоджувати його, щоб пришвидшити відновлення активного навичку Кріґа.

✪
✪
Порція надлишкового ушкодження завданого ворогу, котре убиває його, передається Кріґу в якості здоров'я.

Укус + Швидкострільність після вбивства
✪
✪

✪
✪
Під час дії Пилорамної Люті Кріґ отримує зниження ушкоджень за кожне "очко Кровожерливості", що він має. Точне значення зниження ушкодження базується як на рівні навичку Криваве На Смак, так і на кількості "очок Кровожерливості", що він має.

✪
✪
Навичок підвищує час до початку зменшення "очок Кровожерливості".

Факел + Ушкодження від запалення
✪
✪
Навичок збільшує вогняне ушкодження в часі Кріґа.

✪
✪

✪
✪
Навичок збільшує тривалість усіх ефектів горіння на Кріґу. Також є шанс повторно підпалити ворогів після того, як ефект горіння було завдано на них.

Хрусть + Урон от взрыва
✪
✪

✪
✪
Навичок розширює тривалість Пилорамної Люті у відношенні до того, наскільки багато "очків Кровожерливості" має Кріґ на момент активації.

✪
✪
Навичок підвищує вибухове ушкодження та ще більше підвищує вибухове ушкодження, якщо персонаж знаходиться в режимі Боротьба за Життя.

Варвар* Варіативно
✪
✪

✪
✪

✪
✪

Легендарний Псих + Ушкодження від підпалення
+ Ємність магазину
+ Затримка підзарядки щита
✪
✪
Це один з двох навичків, котрі призводять до генерації "очок Кровожерливості" при нанесенні шкоди супротивнику кулями. Розмір магазину збільшується для кожного "очка Кровожерливості", що накопичив Кріґ.

✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

Убивця Землетряса + Ушкодження від підпалення
+ Вірогідність підпалення
+ Макс. рівень здоров'я
✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

Легендарний Факел** + Ушкодження від підпалення
✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

Легендарний Жнець** + Кмнд. тривалість навичків убивства
✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

Легендарний Косарик** + Ушкодження ближнього бою
✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

✪
✪

* - додані у доповненні Крихітка Тіна Штурмує Лігво Дракона.
** - додані у доповненні Режим Величного Шукача 2: Випробування ЦифроПіком.

Advertisement