FANDOM

ОписРедагувати

Кровожерливість (англ. Bloodlust) – перша гілка навичків Кріґа.

Вводить для персонажу механіку Кровожерливості. Якщо Кріґ завдає будь-яке ушкодження противникам, то він накопичує "очки Кровожерливості", які збільшують характеристики персонажу та/або зброї, що використовується (опір ушкодженню, завдане ушкодження і т.д.) залежно від вивчених навичків. Більша кількість "очок Кровожерливості" – більші бонуси. Максимальна ккількість "очок Кровожерливості" – 100, і цю кількість збільшити не можна. Якщо персонаж не завдає ушкодження, кількість "очок Кровожерливості" починає поступово зменшуватись, тому важливо постійно завдавати ушкодження суперникам. Для цього добре підходить вогняна чи корозійна зброя з великою вірогідністю завдати стихійне ушкодження.

Ця гілка навичків є найбільш ємною серед усіх гілок навичків персонажів – для повного її розвитку необхідно 52 очки навичків. Містить більше всього навичків убивства.

Іншими гілками навичків КріҐа є Манія та Пекельне Поріддя.

НавичкиРедагувати

Навичок Ефект КровожерливістьКріґ
1
Гармати Крові
GenericIcon5

Це один з двох навичків, котрі призводять до генерації "очок Кровожерливості" при нанесенні шкоди супротивнику кулями. Розмір магазину збільшується для кожного "очка Кровожерливості", що накопичив Кріґ.
Больові рефлекси
GenericIcon5

Це один з двох навичків, котрі призводять до генерації "очок Кровожерливості" при нанесенні шкоди супротивнику кулями.
2
Криваве На Смак
GenericIcon5

Під час дії Пилорамної Люті Кріґ отримує зниження ушкоджень за кожне "очко Кровожерливості", що він має. Точне значення зниження ушкодження базується як на рівні навичку Криваве На Смак, так і на кількості "очок Кровожерливості", що він має.
Криваве Відродження
GenericIcon5

Під час режиму Боротьба за Життя підвищується ушкодження автоматів для Кріґа за кожне "очко Кровожерливості", яке він накопичив (максимально 100 "очок").
Кривава Мара
GenericIcon5

Вбивство ворога кулею збільшує ушкодження ближнього бою Кріґа і зменшує Час Затримки Підривника гранат для кожного "очка Кровожерливості", що він має.
3
Кров Через Край
GenericIcon5

Для кожного рівня навичку Кріґ отримає +0.5% ушкодження зброї за кожне "очко Кровожерливості" протягом короткого часу після вбивства ворога гранатою або вибухом, а також надає більший шанс, що ворог убитий таким чином зроняє набої гранат.
Вибухова Гірлянда
GenericIcon1

Кинута під час Пилорамної Люті пилкосокира Кріґа вибухне, як тільки вона контактує з поверхнею. Під час Пилорамної Люті пилкосокира Кріґа матиме в'язку підпаленого динаміту, котра прикріплена до кінця пилкосокири.
Поцілуй Сокиру...
GenericIcon5

Навичок збільшує кількість "очок Кровожерливості", які Кріґ може отримати від убивств в ближньому бою, і надає більше "очок Кровожерливості" за убивство в ближньому бою. Також убивство в ближньому бою надає додатково посилення ушкодження від гранат на короткий період часу.
4
Кривава Медитація
GenericIcon5

Навичок розширює тривалість Пилорамної Люті у відношенні до того, наскільки багато "очків Кровожерливості" має Кріґ на момент активації.
Кесонна Хвороба
GenericIcon5

Навичок підвищує час до початку зменшення "очок Кровожерливості".
5
Криваве Хвилювання
GenericIcon5

Навичок підвищує швидкість перезаряджання на кожне "очко Кровожерливості" кожного разу після убивства ворога, тривалість 7 секунд.
6
Порохова Змова
GenericIcon1

Убивство ворога призводить його до стихійного нова-вибуху, який співпадає зі стихією, що убила ворога (нестихійне вбивство спричинить нова-хвилю вибухової стихії). Надлишкове ушкодження додається до цього ушкодження. Кожне "очко Кровожерливості" збільшує це ушкодження на 5%.

Навички Кріґа
Пилорамна Лють
Кровожерливість Манія Пекельне Поріддя