FANDOM

Коротун Еві
Коротун Еві
"Містере Бабблз, Містере Бабблз, чи Ви тут? Чи Ви тут?"
Виробник: Маліван Лого б
Тип: Пістолети
стихія: Шок
Гра Borderlands 2
Варіанти Коротун Еві - Варіанти

Коротун Еві (англ. Little Evie) - унікальний пістолет виробництва Маліван. Отримується від Сестрички після вбивства Містера Бабблса без нанесення ушкодження Сестричці.

Опис і використанняРедагувати

Шок і оййййй! Так мило! - завжди шокової стихії. До того ж, має дуже високу скорострільність для пістолета Маліван. Кулі летять по параболічній дузі. Вбивство ворога підвищує швидкість перезаряджання на 12%.

Ґейдж дозволяє ефективно використовувати Коротуна Еві, через свою довгу перезарядку активного навичка і її гілки навичків неВелика Катастрофа, що підвищує ефективність шокової зброї.

ПриміткиРедагувати

  • Є послідовність дій з використання Коротуна Еві, що включає спустошення магазину і переключання на іншу зброю і назад, на цей пістолет, дуже швидко багаторазово, для того, щоб підвищити рівень ефекту від зброї і отримати миттєву перезарядку активного навичка персонажа після кожного вбивства.
Швидка перезарядка навичка для всіх класів!

  • На 10 день другого тижня під час акції Loot Hunt було включено 100% шанс випадіння з Гренделя. Хотфіксом в цей день було підвищено ушкодження Коротуна Еві та скорочено час перезаряджання активного навичка.
  • Оригінальна назва є посиланням до Єви - речовини, що використовується для зарядки можливості використання плазміди в відеогрі BioShock. До того ж, Маленькі Сестри (Little Sisters) є персонажами в BioShock і більшість з них називають "Великих Татусів"-охоронців "Містер Бабблс" (Mister Bubbles). Шоковий ефект є посиланням до Електричного Болту, що є першою і найбільш відомою плазмідою в серії BioShock.
  • Оригінальний червоний текст Shock and awwwww! So cute! є посиланням до сцени з фільму Kung Pow! Enter the Fist.