FANDOM

Корозія

Корозія (англ. Corrosive) - тип шкоди в Borderlands, Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel.

Загальна ХарактеристикаРедагувати

Корозійна шкода призначена для більш ефективного знищення броньованих супротивників. Незахищені вороги і вороги, захищені щитами, отримують знижену шкоду від корозії. При нанесенні корозійної шкоди ворогам, ті можуть покритися кислотою і згодом втрачати здоров'я протягом деякого часу. Смерть від корозії має анімацію "розчинення" живцем.

Корозійню можна наносити за допомогою корозійної зброї, гранат, щитів, дихпакетів і навичок. У екіпіровки, що володіє стихією корозії, можна помітити відповідний значок. Існують щити, які забезпечують підвищений опір корозії.

Броньовані вороги мають жовту смужку здоров'я. Винятки: броньовані вороги в Borderlands, броньовані боси в Borderlands 2 і Borderlands: The Pre-Sequel - вони мають червону смужку здоров'я не дивлячись на те, що є броньованими.

Оскільки головні герої не є броньованими (Виняток - Клептреп-Халеп в Borderlands: The Pre-Sequel), корозійна шкода не представляє для них велику небезпеку.

Borderlands

В Borderlands корозія завдає 80% утрати плоті, 80% утрати щитів та 200% утрати броні. Вся зброя, пов'язана зі стихією корозії, може покрити кислотою до кількох ворогів одночасно. Покриті кислотою вороги отримують на 15% більше шкоди від будь-яких джерел.

В Borderlands броньованих ворогів можна розрізнити тільки візуально, вони мають червону смужку здоров'я, як і неброньовані вороги. Крім того, вороги можуть бути покриті бронею тільки частково (В першу чергу це стосується МурахоПавуків і деяких різновидів скаґів).

Зброя, що має фіксовану стихію корозії: Редагувати

Щити, мають фіксовану стихію корозії: Редагувати

Модифікатори класів, пов'язані зі стихією корозії: Редагувати

Навички персонажів, пов'язані зі стихією корозії: Редагувати

ДодатковоРедагувати

Borderlands 2

В Borderlands 2 сила корозії залежить від складності гри. На нормальній складності корозія завдає 150% утрати броні, 90% утрати плоті і 75% утрати щитам. На РІШХ і РВШХ корозія завдає 175% утрати броні, 60% утрати плоті і 40% утрати щитам. Як і в Borderlands, корозійна зброя може покрити ворогів кислотою, але не всі види зброї можуть облити кислотою кілька ворогів одночасно. Тимчасової ефект корозії триває 8 секунд. На відміну від Borderlands, в Borderlands 2 пошкодження від корозії не плюсуються.

Зброя, що має фіксовану стихію корозії:Редагувати

Модифікатори гранат, що мають фіксовану стихію корозії: Редагувати

  • Пандемія

ДодатковоРедагувати

Borderlands: The Pre-Sequel

В Borderlands: The Pre-Sequel механіка корозії ідентична Borderlands 2.

Щити, що мають фіксовану стихію корозії:

Дихпайкі, що мають фіксовану стихію корозії: Редагувати

ДодатковоРедагувати

  • Певний різновид Дихпакета Дуалізм може збільшувати утрату і ймовірність корозії у вакуумі.
  • В Borderlands: The Pre-Sequel корозійна шкода рідко використовується через малу поширеність броньованих супротивників.

ГалереяРедагувати